נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תהליך השיקום המלא: מהשתלת הפרוטזות ועד לשיקום התנועה

קטיעת גפיים

תהליך שיקום כתוצאה מקטיעת גפיים הוא תהליך מורכב וקשה, אולם באמצעות טיפול נכון וכן התאמה של פרוטזה ניתן לשוב לשגרת החיים באופן מהיר ביותר.

השתלות פרוטזות – קדמה רפואית פורצת דרך

קטיעה של גפיים מחייבת ביצוע של השתלה פרוטזה, כאשר כיום ניתן לומר באופן ברור כי תחום הפרוטזות עבר מהפכה של ממש, זאת לאור פיתוחים חסרי תקדים של פרוטזות לרגליים אשר ניתן להתאים באופן אישי למטופל, כפי שמסבירים בחברת בטר מדיקל אשר מאפשרת לבצע התאמה של פרוטזות בהתאמה אישית אשר מתבססות על הצרכים האישים, בין אם מדובר בפרוטזה עבור אנשים אשר עברו קטיעת גפיים או בעבור אלו אשר נולדו נכים מבטן ומלידה. למעשה, מסבירים בחברה כי כיום מדובר בפרוטזה פורצת דרך אשר מאפשרת לשוב לשגרת החיים באופן מלא, וזאת לאור העובדה כי הפרוטזות ניתנות להתאמה במגוון רחב של אורכים הכוללים את כף הרגל, קטיעה מן הברך או ירך וכן קטיעה בעצם האגן כמו גם פרוטזות אשר מתאימות לביצוע פעולות הכוללות ביצוע הליכה, ספורט וכו'. מדובר כאמור בקדמה רפואית פורצת דרך אשר מאפשרת לכל קטוע גפיים לנהל אורח חיים שגרתי ובריא, אולם חשוב בו בעת גם לבצע פיזיותרפיה וזאת על מנת לעבור תוכנית שיקום אשר מטרתה להשיב את שגרת החיים באמצעות הפרוטזה החדשה. לקבלת מידע נוסף, ניתן לפנות במספר 09-7674409 ונציג יחזור אליכם בהקדם.

איש עובד

 

ביצוע פיזיותרפיה לשיקום תנועה

ביצוע פיזיותרפיה לצורך שיקום תנועה כתוצאה מקטיעת גפיים או נכות מבטן ומלידה היא בגדר הכרח בעבור אלו אשר רוצים להשיג שגרת חיים טובה ואיכותית. למעשה, כפי שמסבירים במרכז שיקום תנועה ופיזיותרפיה MedLeader אשר נחשב כיום לאחד המרכזים המובילים בישראל, ביצוע פיזיותרפיה ע"י צוות מקצועי אשר משתמש בשיטות טיפול חדשניות ורב מערכתיות יאפשר לשוב לשגרת החיים תוך שיקום התנועה באופן אפקטיבי עם תוצאות מהירות, ועל כן ביצוע של פיזיותרפיה מומלץ בעבור קטועי גפיים אשר חשים כי הם מוגבלים בתנועה ואינם יכולים לבצע פעולות בסיסיות, לעיתים פשוטות ביותר. למעשה, מרכז MedLeader הוא המרכז היחיד במדינת ישראל אשר הוא בעל טכנולוגיה מתקדמת ושיטות לשיפור התנועה באופן יעיל, תוך קבלת תוצאות באופן מהיר ביותר, כל זאת בזכות צוות מקצועי אשר מורכב מטובי המומחים אשר כולם מחויבים לסטנדרטים הבין לאומיים המחמירים ביותר לטובת שיקום תנועה בעבור קטועי הגפיים. לכן, מדובר באפשרות הטובה ביותר בעבור קטועי הגפיים לקבל טיפול איכותי, אמין ומקצועי אשר ישיב את היכולת שנאבדה או יתחזק בצורה נכונה יותר את המערכות השונות, כל זאת על מנת לנהל אורח חיים כשווה בין שווים. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף לגבי שיטות הטיפול המתקדמות של המרכז, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים בכתובת http://www.medleader.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים