אימון כוח בבריכה – אילו תרגילים כדאי לעשות

הבריכה היא המקום בו אפשר להפעיל את כל הגוף שלנו. יחד עם זאת, רבים מאיתנו משתמשים בבריכה גם לצרכי הנאה. אז איך ניתן לחטב את הגוף בבריכה, אילו תרגילים מומלץ לבצע ומה היא התדירות המומלצת לביקור בבריכה? בואו נדבר פעילות ספורטיבית במים.

בשורה התחתונה, כולנו רוצים להסתובב עם גוף חטוב ומשורטט, אך לא כולם מוכנים להניע את הרכב ולהגיע לבריכה בכדי ליהנות מהתוצאות המיוחלות. בימינו, ישנם בניינים רבים אשר כוללים שירותי דיירים ברמותיהם הגבוהות ביותר, מה שנקרא, FACILITIES. קרקע בצפון תל אביב עם האופציה לבנות בריכה פרטית היא לא מראה נדיר בכלל. למעשה, מבנים רבים בצפון תל אביב מצוידים בחדרי כושר ובריכות, סאונות וחדרי אירוח שונים.

 

קודם כל עושים מתיחות וחימום נכון

בבריכה, כמו בסוגי ספורט אחרים, מאוד קל למתוח את השריר ולחוות אפילו נזק פיזי. מתוך סיבה זו, חשוב מאוד לבצע את החימום הנכון מבעוד מועד. לפני שאתם נכנסים למים, בצעו מתיחות נכונות וחימום של השרירים, כל שתוכלו להימנע מנזקים, חס ושלום.

לאחר מתיחות של הגוף, אפשר להתחיל בתרגיל מומלץ של טבילות הגוף במים. איך עושים זאת? הניחו את כפות ידיכם על שפת הבריכה, כאשר הגוף מתוח מעלה. כשאתם בתנוחה הזו, הישארו כך במשך 10 שניות ורדו חזרה מטה, למים. אם 10 שניות מרגישות לכם הרבה, אפשר גם 5.

תנוחות שונות

 

אימון כוח בבריכה ויוגה במים

אין ספק כי בימינו, ישנה חשיבות גבוהה מאוד לכל נושא הספורט והבריאות, התזונה הנכונה וחיטוב הגוף. בין אם אנחנו יושבים לראות את התוכנית נינג'ה ישראל או עושים ספורט בעצמנו, המודעות קיימת בהחלט. בעוד שחלקנו מעדיפים "לשרוף" את מסלולי הריצה, חלקנו האחר דווקא מעדיף פעילויות ספורטיביות בבריכה. אחת האופציות המעולות, היא יוגה בבריכה. למעשה, תוכלו להתאמן בכל תרגילי היוגה השונים, למרות שאתם במים.

איך עושים את זה? רוכשים מזרן מתאים (מזרן יוגה שצף על המים יעשה את העבודה), עושים מתיחות ומתחילים ביוגה! מזרן לאימוני בריכה הוא מצוין גם עבור אימונים בים, אך כדאי לזכור שבים יהיה לכם קשה יותר לשמור על יציבות. אגב, שמירה על היציבות בהחלט יכולה להיות חלק מהפעילות עצמה, כך שתוכלו להפיק תועלת גם מלקיחת המזרן לים.

 

סקוואטים במים עם שותף על הכתפיים

התרגיל הבא מיועד לאנשים שכבר עברו דרך מסוימת בפיתוח גופם, סקוואטים במים. סקוואט הוא תרגיל כוח מעולה, שניתן לבצע גם בבריכה וגם בים. תוכלו להיעזר בשותף או שותפה, אותם תרכיבו על כתפיכם. בזמן שחבריכם רכוב על הכתפיים שלכם, עלו ורדו במים הרדודים, כך שהרגליים שלכם יעבדו נכון.

שימו לב, מדובר בתרגיל שעשוי להיות מסוכן, כך שיש לבצע אותו נכון או בליווי מקצועי. יחד עם כך שהתרגיל מיועד למקצוענים ועשוי להיות מסוכן, הוא גם מאוד אפקטיבי!

לפרטים נוספים: http://www.xn--6dbgaolebo.co.il.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
7 טיפולים מובילים להפחתת כאבים

עולם הטיפולים האלטרנטיביים, מספק מגוון רחב של פתרונות, לכל הסובלים מכאבים. רבים בוחרים לפנות לטיפול אלטרנטיבי מרצון להימנע מנטילת כדורים לאורך זמן, אשר עלולים להסב נזק בריאותי לגוף. 7 טיפולים מובילים להפחתת כאבים, בואו נתחיל.   מבוא אלפי אנשים מתמודדים באופן יום יומי עם כאבים כרוניים. כאבי צוואר, גב, מפרקים, כל אחד כאב אחר ודרגת עוצמה אחרת. ישנו טווח רחב

קרא עוד »
4 תוספי תזונה חשובים לגוף שלכם

במציאות ובעולם בו אנחנו חיים כמעט ולא ניתן לקבל 100 אחוז מהחומרים שהגוף שלנו צריך באופן טבעי דרך המזון שלנו. אנחנו חיים בעולם רווי רעלים שכולל זיהום אוויר ורעלים מעשי אדם, ואם בעבר המזון שאכלנו היה אורגני לחלוטין והכיל את כל מה שאנחנו צריכים כיום המצב שונה. לכן הפופולאריות של תוספי תזונה בשנים האחרונות עלתה פלאים, ורבים צורכים תוספים כדי

קרא עוד »
מה ההבדל בין מדרסים רגילים לאורטופדיים

כיצד תדעו אם אתם צריכים מדרסים רגילים או מדרסים אורטופדיים? לא כולם צריכים מדרסים בהתאמה אישית ולעומת זאת מדרסים אורטופדיים לא מתאימים רק לספורטאים. מדרסים רגילים לא פותרים כל בעיה שיש בכף הרגל ואלו הם בעצם רפידות עם מבנה אוניברסילי של כף רגל. מדרסים רגילים נותנים תמיכה לקשת שיש בכף הרגל אך הם לא מתקנים מנח כף רגל לקוי ומתאימים

קרא עוד »
קורס עזרה ראשונה בסיסי מול מתקדם – ההבדלים

קורסי עזרה ראשונה הם קורסים חשובים בעלי חשיבות רבה לחיים של בני האדם. הקורסים הללו מכשירים את האדם הפשוט לתת עזרה במצבים ובמקרים מסוימים אשר יכולים לסכן חיים ולקרות ביום יום. הקורסים הללו מקנים כישורים המלווים אותנו לכל החיים ונותנים לנו את היכולת לתפקד במצבים מסכני חיים. גם לקורסי עזרה ראשונה יש רמות מסוימות וכל סוג של קורס נותן עוד

קרא עוד »
מהן ההשלכות לטווח הארוך של חרדת נהיגה ואיך ניתן להימנע מכך?

חרדת נהיגה היא פוביה הקשורה להימצאות ברכב או לנהיגה עצמה, הבאה לידי ביטוי בפחד מוגזם ולא הגיוני מבחינת הסביבה. הפוביה יכולה להיות קלה או להיות שם לתקופה ארוכה מאוד אם לא מטפלים בה בזמן. מהן ההשלכות של חרדת נהיגה לטווח הארוך וכיצד נמנעים מהן – על כך במאמר הבא.   מה הגורמים לחרדת נהיגה? חרדת נהיגה היא פוביה ספציפית הנובעת

קרא עוד »