אימון כוח בבריכה – אילו תרגילים כדאי לעשות

הבריכה היא המקום בו אפשר להפעיל את כל הגוף שלנו. יחד עם זאת, רבים מאיתנו משתמשים בבריכה גם לצרכי הנאה. אז איך ניתן לחטב את הגוף בבריכה, אילו תרגילים מומלץ לבצע ומה היא התדירות המומלצת לביקור בבריכה? בואו נדבר פעילות ספורטיבית במים.

בשורה התחתונה, כולנו רוצים להסתובב עם גוף חטוב ומשורטט, אך לא כולם מוכנים להניע את הרכב ולהגיע לבריכה בכדי ליהנות מהתוצאות המיוחלות. בימינו, ישנם בניינים רבים אשר כוללים שירותי דיירים ברמותיהם הגבוהות ביותר, מה שנקרא, FACILITIES. קרקע בצפון תל אביב עם האופציה לבנות בריכה פרטית היא לא מראה נדיר בכלל. למעשה, מבנים רבים בצפון תל אביב מצוידים בחדרי כושר ובריכות, סאונות וחדרי אירוח שונים.

 

קודם כל עושים מתיחות וחימום נכון

בבריכה, כמו בסוגי ספורט אחרים, מאוד קל למתוח את השריר ולחוות אפילו נזק פיזי. מתוך סיבה זו, חשוב מאוד לבצע את החימום הנכון מבעוד מועד. לפני שאתם נכנסים למים, בצעו מתיחות נכונות וחימום של השרירים, כל שתוכלו להימנע מנזקים, חס ושלום.

לאחר מתיחות של הגוף, אפשר להתחיל בתרגיל מומלץ של טבילות הגוף במים. איך עושים זאת? הניחו את כפות ידיכם על שפת הבריכה, כאשר הגוף מתוח מעלה. כשאתם בתנוחה הזו, הישארו כך במשך 10 שניות ורדו חזרה מטה, למים. אם 10 שניות מרגישות לכם הרבה, אפשר גם 5.

תנוחות שונות

 

אימון כוח בבריכה ויוגה במים

אין ספק כי בימינו, ישנה חשיבות גבוהה מאוד לכל נושא הספורט והבריאות, התזונה הנכונה וחיטוב הגוף. בין אם אנחנו יושבים לראות את התוכנית נינג’ה ישראל או עושים ספורט בעצמנו, המודעות קיימת בהחלט. בעוד שחלקנו מעדיפים “לשרוף” את מסלולי הריצה, חלקנו האחר דווקא מעדיף פעילויות ספורטיביות בבריכה. אחת האופציות המעולות, היא יוגה בבריכה. למעשה, תוכלו להתאמן בכל תרגילי היוגה השונים, למרות שאתם במים.

איך עושים את זה? רוכשים מזרן מתאים (מזרן יוגה שצף על המים יעשה את העבודה), עושים מתיחות ומתחילים ביוגה! מזרן לאימוני בריכה הוא מצוין גם עבור אימונים בים, אך כדאי לזכור שבים יהיה לכם קשה יותר לשמור על יציבות. אגב, שמירה על היציבות בהחלט יכולה להיות חלק מהפעילות עצמה, כך שתוכלו להפיק תועלת גם מלקיחת המזרן לים.

 

סקוואטים במים עם שותף על הכתפיים

התרגיל הבא מיועד לאנשים שכבר עברו דרך מסוימת בפיתוח גופם, סקוואטים במים. סקוואט הוא תרגיל כוח מעולה, שניתן לבצע גם בבריכה וגם בים. תוכלו להיעזר בשותף או שותפה, אותם תרכיבו על כתפיכם. בזמן שחבריכם רכוב על הכתפיים שלכם, עלו ורדו במים הרדודים, כך שהרגליים שלכם יעבדו נכון.

שימו לב, מדובר בתרגיל שעשוי להיות מסוכן, כך שיש לבצע אותו נכון או בליווי מקצועי. יחד עם כך שהתרגיל מיועד למקצוענים ועשוי להיות מסוכן, הוא גם מאוד אפקטיבי!

לפרטים נוספים: http://www.xn--6dbgaolebo.co.il.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך לרוץ בריא – טיפים לריצה נכונה

עבור רובנו ריצה נכונה אינה דבר אינטואיטיבי ופשוט. גם רצים מתחילים וגם מרטוניסטים עם קילומטראז’ לא קטן לעיתים קרובות עושים שגיאות בעת ריצה. ריצה לא נכונה יכולה לפגוע בביצועים שלנו במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, ריצה לא נכונה עשויה לגרום לנזקים של ממש ולסכן את בריאותנו. לכן, בין אם אתם בתחילת דרכם בעולם הריצה או שאתם רצים כבר הרבה שנים,

קרא עוד »
איך מתאמנים במסגרת מקצועית ואיכותית ומקבלים יחס אישי בעלות של פחות מחצי מאימון כושר אישי?

בשנים האחרונות האימונים האישיים הפכו להיות טרנד שסוחף אחריו לא מעט אנשים מכל רחבי העולם, גם בישראל אימוני הכושר האישיים קיבלו מקום של כבוד. אך יותר מזה, ישנו קהל לקוחות נאמן שמוכן לשלם מאות שקלים על אימון בודד על מנת שהם יגיעו לתוצאות בסופו של יום. זה בהחלט מרשים, אך האם יש פתרון זול יותר שיספק לאותם מתאמנים תועלת זהה?

קרא עוד »