נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה השפעות יש לקנאביס רפואי על כאבים?

פרח

עולם הרפואה עדיין לא סיים למפות באופן מוחלט את השפעות הקנאביס הרפואי על סוגי הכאב השונים.

ישנם גם תנאים גופניים שאינדיבידואלים לכל מטופל כך שיש קשת רחבה מאוד של השפעות.

בגלל כמות המידע הרבה שיש בנושא, ניתן לחלק את השפעות הקנאביס על כאבים שונים לפי סוג המוצר של הקנאביס.

מתפרחות ועד מצורי קנאביס אכילים, דרך מינונים שונים – אלה ההשפעות של קנאביס על כאב.

 

שמנים ותמציות קנאביס

לשמן הקנאביס יש השפעה כמעט מיידית. צורכים אותו באמצעות טיפות מתחת ללשון ונותנים לו להשפיע. לא משנה מהו מינון ה- THC של השמן, בגלל צורתו הגולמית מאוד, השפעתו היא מיידית. כמה היא חזקה? מטופלי קנאביס רפואי שצורכים אותו בזמן התמודדות עם מחלת הסרטן מדווחים שהשמן העלים כמעט לגמרי את הכאבים שבטיפולי בכימותרפיה הקשים.

 

תפרחות ודרכי צריכה

תפרחות הן הפרחים הקטנים שאנו רגילים לראות או לדמיין כשמדברים איתנו על קנאביס. ניתן לעשן אותתן כג'וינט, להשתמש במכשיר אידוי ולנשום לתוך הגוף רק את אדי הקנאביס או למצותן דרך שומן כלשהו ולבשל איתם. מטופלי קנאביס רפואי דיווחו שהרגישו הקלה כמעט מיידית וכל תחושת חרדה, לחץ ותחושות שליליות אחרות נעלמו עד לכדי לא היו. הם הרגישו הקלה לכמעט שעתיים ולאחר מכן חזרו התסמינים בהדרגה. כאשר מבשלים פרחי קנאביס בשמן ניטרלי (מומלץ קוקוס או חמאה מזוקקת), החומרים החיוניים מהפרחים מופרשים לתוך השמן. תחושת ההקלה בדרך צריכה זו לוקחת עד לשעה וישר יודעים כשהיא מתחילה להשפיע. מומלץ להתנסות בהכנת שמנים במינוני קנאביס נמוכים ולהעלות בהדרגה. השפעה חזקה מדי יכולה ליצור פרנויות ותחושות גופניות לא נעימות בכלל.

 

מי זכאים לקנאביס רפואי?

חולי סרטן, מחלות מעיים כמו קרוהן, מאובחני PTSD הם רק חלק מרשימת הזכאים. קנאביס רפואי משפיע גם על כאבי הנפש ומאפשר לאלו שסובלים מהם שינוי בהלך הרוח החשיבתי. הוא מעודד תחושת רעב לאלו הסובלים מתיאבון מדוכא, מסייע בשיפור התחושה הפנימית, משרה אופוריה ומאפשר לאנרגיה חיובית וחשיבה חיובית לחלחל בקרב המטופלים. כיום ישנם סוגי קנאביס רבים שניתן להתאים לכל מצב גופני ונפשי של חולים.

 

קנאביס כתרופה למחלות עור

גם אנשים שסובלים מפסוריאזיס ומחלות עור שונות יכולים להנות מהקלה ושיפור במצבם בזכות צמח הקנאביס כיום ישנן משחות שמייצרים מזרעי המפ ואפילו מקנאביס עם חומרים פעילים. משחות אלו מרככות את האזור הפגוע, מסייעות באיזון המערכת החיסונית האזורית ותורמות לשיקום העור.

 

מה אם לא מרגישים הקלה

אם אתם כבר מטופלים ע"י קנאביס רפואי ואינכם מרגישים שיפור במצבכם, ככל הנראה הותאמו לכם זנים שלא מתאימים למצבכם. במצב זה חובה להתייעץ עם רופא ולהעמיק את המחקר שלכם על זני קנאביס שזמינים בארץ. התאמת הזן היא קריטית לתחושת ההקלה בכאבים.

 

תפרחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.