נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדעו איזה טיפול מהרפואה הסינית מתאים לכם?

מחטים

הרפואה הסינית כוללת בתוכה מגוון שיטות ריפוי, ולכל שיטה הסגולות והכוחות הייחודיים לה.

אם אתם פונים לרפואה סינית חשוב שתאבחנו היטב את הקושי שלכם על מנת שתוכלו להתאים את הטיפול הנדרש.

טיפול לא תואם, מקצועי ככל שיהיה, לא יסייע לכם להתקדם ולהתרפא.

לרפואה סינית יש אהדה רבה בשנים האחרונות ומטופלים רבים יעידו כי הם חוו השתפרות משמעותית בתחושה הפנימית והגופנית בזכות הטיפול.

 

סוגי הטיפולים

  1. תזונה נכונה – על פי הרפואה הסינית התזונה היא חלק משמעותי מאוד בבריאות האדם. המזון הוא הדלק של הגוף, ובמידה והגוף מקבל את ה"דלק" הלא נכון, הוא יינזק מכך ומחלות יתקפו אותו. התזונה הסינית דוגלת בצמחונות, מזונות עשירים בוויטמינים ועוד.
  2. דיקור סיני – שיטת טיפול נפוצה מאוד שמטרתה לאזן את אנרגיית הצ'י שזורמת בגוף. לפי הרפואה הסינית הצ'י היא אנרגיית החיים שנמצאת ביקום ובגוף, ובמידה ויש הפרעה בזרימה שלה הגוף והנפש ייסבלו. הדיקור עושה שימוש במחטים דקיקות ומטרתו להשיב את הזרימה הנכונה של הצ'י. מחפשים דיקור מקצועי? היכנסו לאתר של ז'ונגיה – מתמחים ברפואה סינית!
  3. טווינא – סגנון עיסוי סיני. עיסוי זה הוא יותר אינטנסיבי ונמרץ מעיסוי מקובל שרובינו מדמיינים. מטרת העיסוי היא לשחרר את הגוף והנפש מחסמים, להחדיר אנרגיה ולשחרר מתחים וכאבים גופניים.
  4. צמחי מרפא – צמחי מרפא משפיעים על הגוף בצורה חיובית – מחזקים את המערכת החיסונית, מונעים מחלות, מרגיעים ועוד. השימוש בצמחים מרפא ברפואה הסינית נעשה על ידי הרחה, עיסוי וכדומה.

 

מה המטרה של כל טיפול?

כפי שאמרנו, לכל טיפול יש השפעה אחרת. הדיקור למשל מסייע למתח נפשי, דלקות מפרקים, בעיות אורתופדיות, בעיות עיכול ועוד. התזונה לעומת זאת מסייעת הן למניעת מחלות והן להתמודדות איתן. העיסוי הסיני עוזר להגיע להרפיה פנימית ומרגיע כאבים גופניים. ולצמחי המרפא סגולות רבים – הרגעה של כאבי ראש, חיזוק כללי ועוד.

 

איך תדעו מה נכון עבורכם?

ראשית כל, כדאי לכם להתייעץ עם איש מקצוע מומלץ שיתאים לכם טיפול שייתן לכם מענה. ושנית, תוכלו לחשוב מה מתאים לכם לפי מה שכתוב לעיל או לפי מקורות מידע אחרים. חשוב מאוד לא להיות מוזנים משמועות בקשר לרפואה הסינית – בררו היטב מול איש מקצוע וכך תמנעו טעויות ולא תבזבזו כסף.

 

סיכום

רפואה סינית היא תחום רחב מאוד שמכיל בתוכו סוגי טיפול שונים. לכל טיפול יש מטרה אחרת וסגנון אחר, לכן כל מטופל צריך לבחון מה נכון לו. כמו כן, חשוב לבחור איש מקצוע שיעניק לכם את השירות והטיפול הטובים ביותר. אל תתפשרו על עסק או אדם פרטי שאין עליהם המלצות, כי לא מתפשרים על בריאות. בנוסף, חשוב להתמיד בטיפולים השונים על מנת לראות תוצאות, אל תצפו לריפוי מלא לאחר זמן מועט.

 

עיסוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים