נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבשל בשר בצורה בריאה גם להריוניות

נתח השר לפני בישול

אחד הדברים החשובים ביותר שאישה צריכה להקפיד עליו במהלך ההיריון הוא נושא התזונה. ככל שהתזונה של האישה תהיה בריאה יותר ומאוזנת יותר, כך הדבר יסייע לה לשמור על המשקל הנכון לאורך כל תקופת ההיריון ולהימנע מסיבוכים אפשריים שעלולים להתעורר בעקבות תזונה לא איכותית. עם הסיכונים הללו ניתן למנות, מעבר לעלייה במשקל, גם התפתחות בעיות רפואיות, לרבות האפשרות להתפתחות סכרת מסוג 2 – קרי עלייה ברמת הסוכר בדם, בין אם בגלל העדר אינסולין בגוף ובין אם בעקבות תנגודת האינסולין – מצב שבו הגוף לא מפרק את הסוכרים באמצעות האינסולין הטבעי המופק על ידי הלבלב. האם יש הגדרה כולל לתזונה מאוזנת, והאם היא כוללת גם בשר? איך לבשל בשר בצורה שתהיה בריאה גם לנשים הריוניות? מדובר בנושא חשוב שיש לתת עליו את הדעת.

 

תזונה מאוזנת – מה זה בעצם

תזונה בריאה ומאוזנת היא תזונה המותאמת באופן כללי לאישה בתקופת ההיריון. זאת, תוך התאמה של התזונה באופן ספציפי לאישה, הן מבחינת המענה להעדפות הספציפיות שלהו הו בכל המדובר למתן מענה למצבה הפיזיולוגי הייחודי. באופן עקרוני, הדרישה החשובה ביותר היא לאכול בצורה מסודרת – כלומר שהארוחות שהאישה תאכל תהיינה בזמנים קבועים במהלך היום. ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב. בנוסף, עש צורך לסעוד גם ארוחות ביניים קלות, שימנעו או יצמצמו את התקפי הרעב, שקרוב לוודאי לולים להגיע מעת לעת. באשר לרכיבים המומלצים של התשועה המאוזנת – מה שחשוב לכלול בה הוא סיבים תזונתיים, כאלה שניתן למצוא בשיבולת שועל ובקטניות, לחם דגנים, ירקות ופירות. בנוסף חייבת האישה ההריונית לצרוך גם מזונות עשירים בסידן בכמויות גדולות יחסית לשגרה. עם המזונות הללו ניתן למנות חלב ומוצריו, סויה, טחינה או שומשום וכן שקדים. מדובר, כמובן, רק ברשימה חלקית וכדאי להתעניין אצל דיאטנית מומחית באשר לסוגי המזון הכדאיים.

 

האם התזונה כוללת בשר ואם כן איך הכין אותו

באשר לסוגיה הראשונה – תזונה מאוזנת אכן חייבת לכלול בשר, עופות ודגים. כל אלה משמשים מקור לא אכזב לחלבונים. אחת הדרכים היותר יצירתיות להכנת בזר היא הכנה שלו על הגריל של WEBER – לצלות אותו או להכין אותו בצורות אחרות. זאת, כאמור, במטרה למצות את התועלת התזונתית של הבשר האיכותי. אף שעבור נשים בהריון מתאים יותר בשר מבושל, הרי שבסיכומו של עניין ניתן להכין את הבשר במגוון דרכים וטעמים. על הגריל הזה או מכשירים הדומים לו באיכותם, להכין מגוון רחב של מנות לאירועים ולארוחות פרטיות, כאלה שכל אישה צריכה לקבל בתקופת ההיריון. בנוסף לתזונה הנכונה חייבת כל אישה בהיריון להגדיל את כמות הוויטמינים שהיא צורכת, תוך התייעצות עם מומחה לדבר ואפילו איש רפואה. צרו קשר כבר ואנו נסייע לכם להשיג את התפריט המנצח ואת מכשיר המנגל האיכותי ביותר.

בשר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא