נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוריד לחץ לפני החתונה

זוג לא רגוע

כמה חיכיתם לזה והנה זה קורה – החתונה שלכם תכף כאן! הטבעת נשלפה, האולם נסגר, ההתמקחויות על המחירים מאחוריכם והכל מאורגן ומסודר. אבל מה? אתם לחוצים בטירוף. למה זה קורה? מה עושים עכשיו? איך להוריד לחץ לפני החתונה? כל אלו במאמר הבא.

 

אמא, אבא, אנחנו מתחתנים!

השלב הראשון היה מרגש ביותר. אחרי שליפת הטבעת והצילומים בנופים השונים של לוקיישן הצעת הנישואין, הודעתם למשפחה והחברים שאתם מאורסים. ה"היי" שהגיע אחרי – החיפושים, המדידות, הקשר עם הספקים לא נתן לכם רגע לשבת ולנוח, ועכשיו כשהכל כבר סגור, פתאום תוקף אתכם לחץ, ונשאלת השאלה איך להוריד לחץ לפני החתונה?

המעמד הוא אכן מלחיץ, אבל כדי להוריד לחץ לפני החתונה יש כמה טיפים חשובים אותם נכתוב לכם כאן.

 

זוג מאורס

 

 

 

עשו את זה לפניכם ויעשו גם אחריכם

הטיפ הראשון הוא לזכור שאתם לא לבד. הרבה אנשים היו בלחץ לפני החתונה לפניכם והתמודדו עם זה כמו גדולים. אתם יכולים לחשוב על החתונה הכי מרגשת של החברים הכי טובים שלכם ולהיזכר ברגעים שלפני החתונה, והנה, תראו – הם נשואים באושר. שתפו בלחץ ואל תנסו להסתיר אותו. דיבור על הרגשות שלכם יועיל רבות להרגשה שתשאו איתכם.

 

איך להוריד לחץ לפני החתונה – בחירת חברים

יש לנו בחיים מגוון של סוגי חברים. עם חלקם כיף להתייעץ, עם חלקם כיף לשבת לבירה פעם בשלושה חודשים וחלקם מאופיינים בתגובות ביקורתיות ומלחיצות. איך להוריד לחץ לפני החתונה? קודם כל לסנן את החברים המלחיצים. אתם צריכים שתהיה סביבכם מעטפת של הכלה ותמיכה, וחברים שמלחיצים אתכם לא נחוצים לכם בשלב הזה.

 

"ואם הרבה אנשים לא יבואו?"

יש הרבה משפטים שאנחנו אומרים לעצמנו לפני החתונה שממש לא תורמים ללחץ. "מה אם הרבה אנשים לא יבואו?", "מה אם החתונה תיגמר מוקדם?", "מה אם לא יהיה טעים?" ועוד. חשוב לתת קונטרות חזקות למשפטים האלו, ולזכור שעל כל דבר שלילי קיימים כמה דברים חיוביים. אם 15% מהאורחים שלכם לא יגיעו, עדיין יש 85% שכן, לדוגמה. חשוב לשמר את המחשבות החיוביות ולנסות לסלק את השליליות.

 

הכי חשוב – פרופורציות

איך להוריד לחץ לפני החתונה? ובכן, ברגע שתזכרו שהדבר האמיתי הוא שבחרתם להתחתן עם אהבת חייכם ולחגוג את האהבה שלכם אחרי כל השנים והחוויות ביחד, סף הלחץ יירד באופן אוטומטי. הדבר החשוב הוא אתם והחיים שמחכים לכם ביחד, ולא ערב אחד שמסתכם בכמה שעות.

 

איך להוריד לחץ לפני החתונה – בחירת ספקים מעולים

בחירת ספקים מומלצים היא אחת הדרכים להבטיח מינוני לחץ נמוכים לקראת החתונה. ברגע שתבחרו ספקים שהשירות שלהם מעולה, תוכלו לסמוך עליהם שהכל יעמוד בזמן ובסטנדרטים הראויים. חברת עידנ'ס, השכרת ציוד ואטרקציות לאירועים, היא בדיוק אחד הספקים האלו, שיבטיחו לכם שקט ואיכות במקביל. מזל טוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי