נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעשות על האש ולזהם פחות

פחמים של על האש

על האש הוא אחד האירועים הכיפים, הטעימים והאהובים ביותר על הישראלים, ויש לכך כמה סיבות טובות. הוא קל לארגון, קל להכנה וכולם תמיד יוצאים ממנו שבעים, מרוצים ושמחים. אולם אירועי על האש גוררים איתם פעמים רבות זיהום ולכלוך רבים, זאת בעקבות חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד של החוגגים. אז איך לעשות על האש ולזהם פחות? בואו ונבדוק.

 

למה על האש זה דבר מזהם?

לפני ששואלים איך לעשות על האש ולזהם פחות, חשוב להבין למה בכלל הוא גורם לזיהום. אירוע על האש מתקיימים בדרך כלל בפארקים ובמקומות ציבוריים, במיוחד במועדים כמו יום העצמאות, שבתות של אביב ושל קיץ ובימי הולדת משפחתיים. האירועים הללו מביאים איתם הרבה עשן סמיך שפוגע באיכות הסביבה, ולא רק זה, גם הכלים החד פעמיים, שימוש לא זהיר באש, רכישה של כמויות מזון מופרזות ועוד.

אז איך לעשות על האש ולזהם פחות? קודם כל חשוב לדעת שהדבר אפשרי, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק איך עושים את זה.

 

איך לעשות על האש ולזהם פחות

אז בשלב הראשון תכננו נכון את האירוע. זה נכון שאף אחד לא אוהב להיתקל בחוסר, אבל זו ממש לא סיבה לקנות הרבה יותר מדי מכל דבר. תכננו את כמות הבשר המתאימה לכל אחד מהמוזמנים ולא תצטרכו לזרוק הרבה אוכל וליצור אלפי שקיות זבל.

 

אספו אחריכם!

כמה פשוט וקל – ככה מתבקש. הרבה אנשים בוחרים לא לאסוף אחריהם את הזבל, הפחמים, שאריות המזון ודברים נוספים שהיה בהם שימוש, וגורמים לזיהום אדיר של הסביבה וגם לעבודה קשה מאוד של שומרי הגנים והפארקים. איך לעשות על האש ולזהם פחות? הקפידו לפנות אחריהם ושמשו דוגמה אישית לילדים שחוגגים איתכם באירוע העל האש.

 

נסו להשתמש בכלים רב פעמיים

אז נכון, כנראה שאף אחד מאיתנו לא יסחוב צלחות וכוסות מזכוכית או סכו"ם מנירוסטה, אבל היום קיימים המון תחליפים לסכו"ם הפלסטיק המזהם. בימים שבהם ההתחממות הגלובלית בעיצומה ועשרות ארגונים מסביב לעולם מנסים להביא למודעות את נושא השימוש בפלסטיק, נסו להשתמש בכלי במבוק בכמות מתאימה, ושכל סועד ידע בדיוק איזה סט כלים שייך לו ולא יצטרך לקחת עוד מזלג ועוד כוס.

 

שימוש בגריל איכותי יזהם פחות

בעוד רבים מרבים לנפנף בגרילי הפחמים בפארקים, אנשים מסוימים כבר התקדמו לגריל גז בחצר הבית שמאפשר להם לעשות על האש בכל הזדמנות ועם מינימום זיהום. גריל גז או גריל פחמים ביתי, כמו גם מעשנת בשר ביתית, יכולים לעשות את ההבדל בין כמויות עשן לא סבירות שמתפזרות אל החלל לבין כמויות קטנות של עשן לקבל תוצאת על האש זהה.

רוצים לדעת עוד על מוצרי גריל ביתיים? היכנסו לאתר של חברת די אנד אס בע"מ.

 

זבל על הדשא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון