נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מבוצעת אנגיוגרפיה בפועל?

רופאה

אין ספק כי הרפואה קיבלה דחיפה עצומה במאה העשרים ואחת.

כיום חלק מהרפואה נראה כאילו הוא נלקח מסרט מדע בדיוני והעניין הוא שכל הזמן מפתחים עוד ועוד מוצרים חדשים ואיכותיים.

תודות לכל המכשירים הללו תוחלת החיים בישראל עולה כל הזמן ואפילו הקורונה לא הצליחה לפגוע בנו.

על רקע זה אנו רוצים להכיר לכם את אחת הבדיקות המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית והיא אנגיוגרפיה.

אז מהי אנגיוגרפיה? זו בדיקה הנערכת או במכשיר CT, או במכשיר MRI או במכשיר רנטגן.

בבדיקה זו משתמשים בחומר רדיולוגי וכך בוחנים האם יש פגיעה בעורקים שלכם.

עליכם להבין כי בדיקה כזאת הכרחית בכדי לזהות סיכונים להתקף לב או לשבץ מוחי ולכן מומלץ לכל אחד לעבור את הבדיקה הזאת ולעשותה כמה שיותר מהר.

מהו הדבר החשוב ביותר באנגיוגרפיה?

אם אתם רוצים לבצע אנגיוגרפיה אתם חייבים להבטיח כי הבדיקה תיערך בצורה המהירה ביותר שיש וחשוב מכך בצורה הטובה ביותר שיש. אז איך נבטיח כי אנו מבצעים בדיקת אנגיוגרפיה ברמה הגבוהה ביותר? מה אנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? התשובה היא שככל שהרופא שמבצע את הבדיקה יותר טוב כך הבדיקה תהיה ברמה יותר גבוהה. לכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה רופא מטפל בכם ואיזה רופא מבצע את הבדיקה וזה לא משהו שכדאי לכם לזלזל בו. לכן עשו הכול בכדי לבחור את הרופא הטוב ביותר שיש ואל תתפשרו על כך אם אתם רוצים לדעת אם אתם נמצאים בסיכון לשבץ או להתקף לב.

אל תבחרו רופא מבלי לקבל עליו המלצות לפני כן ומבלי לבחון את הניסיון של הרופא

אז איך אנו יכולים לבחור את הרופא הטוב ביותר בשביל אנגיוגרפיה? אם כן קודם כל אתם חייבים לקבל המלצות על הרופא לפני שאתם בוחרים בו. אפשר למצוא המלצות באינטרנט ואפשר גם לחפש אחר המלצות אצל חברים ובני משפחה. אתם תמיד יכולים גם לפנות אל הרופא ולבקש ממנו טלפונים של לקוחות אשר עבדו עמו בעבר. על רקע זה אנו חייבים לציין עוד כי הניסיון של הרופא ישפיע מאוד על השאלה עד כמה הוא טוב בתחומו וככל שהרופא יותר מנוסה כך אתם יכולים להיות בטוחים כי הוא יענה על הצרכים שלכם בצורה יותר מושלמת וכך אתם יכולים להיות בטוחים כי האנגיוגרפיה תתבצע בצורה יותר טובה ומקצועית.

האם כדאי לי ללכת לרופא פרטי בשביל לבצע בדיקת אנגיוגרפיה?

עולה השאלה האם כדאי לנו ללכת לרופא פרטי בשביל לבצע אנגיוגרפיה? אם כן אתם צריכים להבין כי התורים להדמיות (כלומר בדיקות CT, רנטגן ו-MRI) הם ארוכים מאוד ופעמים רבות אין לנו את הזמן להמתין לתורים הללו ולכן עדיף ללכת לרופא פרטי ולקבל את הטיפול המהיר ביותר שיש של אנגיוגרפיה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי