נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מבצעים השתלת שיניים ומהו שיעור ההצלחה?

פה

כאשר אנו עומדים לעשות משהו חדש אנו חייבים לברר עליו כמה שיותר פרטים וזאת בכדי להבין האם כדאי לנו לעשות את הדבר הזה או שמא הוא מסכן אותנו או מעמיד אותנו במצב לא נוח.

זה נכון כאשר אנו קונים מכונית חדשה, בגד חדש או רהיט חדש וזה נכון פי כמה כאשר אנו מדברים על טיפול שיניים.

אנו חייבים להבין מה המשמעות של טיפולי שיניים ובפרט של השתלת שיניים וזאת בכדי להחליט האם אנו צריכים לבצע את ההשתלה או לא.

אם כן קודם כל נציין כי שיעור ההצלחה של השתלת שיניים תלוי ברופא שלכם וככל שהרופא יותר טוב כך ההשתלה תהיה ברמה יותר גבוהה.

השתלת שיניים מבצעים עם שתל מתכת שמושתל בלסת שלכם ואליו מחברים שן תותבת.

ההשתלה נחשבת לבעלת שיעורי הצלחה גבוהים אם מבצע אותה רופא מומחה.

 

האם כל רופא יכול לבצע השתלת שיניים?

עליכם להבין כי עולם רפואת השיניים מחולק להתמחויות. יש רופא המתמחה ברפאות ילדים, רופא אחר הוא כירורג בכלל ויש רופא המומחה השתלת שיניים. לכן אם אתם רוצים לבצע השתלה אתם חייבים לוודא כי הרופא מומחה בהשתלות. אם הרופא לא מומחה בהשתלות אזי לא כדאי לבחור בו ועדיף לכם לחשוב על אופציה יותר חכמה. עליכם להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה רופא אתם בוחרים שיבצע את ההשתלה וזאת בכדי להבטיח כי ההשתלה תעבור על הצד הטוב ביותר ולא תגרום לכם לנזק ארוך טווח שממנו יהיה לכם קשה להתאושש ואשר יפגע בבריאות שלכם ושל השיניים שלכם.

 

האם כדאי לי לעשות ביטוח שיניים?

השתלת שיניים היא עסק יקר ועל כך אין מחלוקת. לכן עולה השאלה איך אנו יכולים לקצץ בהוצאות שלנו ומה אנו יכולים לעשות בכדי לממן את ההשתלה? אם כן הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה ביטוח. ביטוח שיניים יממן לכם את ההשתלה וזה שווה המון. על רקע זה אנו חייבים לציין שאם אתם שונאי סיכון כדאי לכם לעשות את הביטוח ואם אתם אוהבי סיכון אז לא כדאי לכם לעשות את הביטוח. כל אדם נמצא באחת הסקאלות הללו ורק הוא יכול לדעת האם ביטוח מתאים לו או לא והאם כדאי או לא כדאי לו לעשותו ועל כך יש לתת את הדעת.

 

האם זה משנה היכן אני עושה ביטוח שיניים?

אם אתם פונים אל דוקטור שיניים אתם צריכים לברר האם הוא עובד עם חברת הביטוח שבה אתם חברים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה באיזה חברה אתם עושים את הביטוח ויש ביטוחים מעולים לצד ביטוחים גרועים ולכן בררו מה הפוליסה שלכם כוללת לפני שאתם בוחרים בביטוח כלשהו וכך תבטיחו כי הביטוח ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש.

 

גבר מחייך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה