נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתאמנים במסגרת מקצועית ואיכותית ומקבלים יחס אישי בעלות של פחות מחצי מאימון כושר אישי?

איש מתאמן

בשנים האחרונות האימונים האישיים הפכו להיות טרנד שסוחף אחריו לא מעט אנשים מכל רחבי העולם, גם בישראל אימוני הכושר האישיים קיבלו מקום של כבוד. אך יותר מזה, ישנו קהל לקוחות נאמן שמוכן לשלם מאות שקלים על אימון בודד על מנת שהם יגיעו לתוצאות בסופו של יום. זה בהחלט מרשים, אך האם יש פתרון זול יותר שיספק לאותם מתאמנים תועלת זהה? ככל הנראה שיש, כל מה שצריך לעשות זה רק לצאת מקו המחשבה ולפתוח במעט את האופקים. לכן על מנת להקל עליכם החלטנו לספר לכם מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

 

אימונים בקבוצות קטנות ובמחיר קטן

כאשר תפנו למקום כמו סטודיו לאימוני כושר אישיים וקבוצה בהרצליה או בכל עיר אחרת, תגלו כי לרשותכם עומדות שתי אופציות עיקריות – האחת אימוני קבוצות והשנייה אימונים אישיים. לא מעט מתאמנים חושבים כי בעזרת אימונים אישיים הם יגיעו לתוצאות מהירות יותר – אך למען האמת? מדובר בקשקוש אחד גדול.

כאשר מסתכלים על התוצאות בשטח ניתן להבין כי התוצאות באימונים אישיים ובאימוני קבוצות הם זהים לחלוטין. בסופו של יום הכול תלוי במתאמן שמגיע ובהתמדה שלו, ככל שהמתאמן יהיה יותר רציני כך הוא יגיע לתוצאות מהירות יותר. גולת הכותרת זה המחיר כמובן שברוב המקרים יהיה יותר זול ביותר מ-50%, כך שאתם יכולים לקצור את הפירות וגם לחסוך לעצמכם כסף.

אימון אישי

למי מתאים אימוני קבוצות?

אימוני קבוצות יכולים להתאים כמעט לכולם, וזה מה שהופך את האימונים הללו להיות הרבה יותר מיוחדים. מדובר לרוב על קבוצות קטנות של מתאמנים, לרוב בין 3-5 מתאמנים בכל אימון קבוצות, כך שגם כך היחס אל כל מתאמן ומתאמנת זה כמעט יחס אישי.

האימונים הללו לרוב מתואמים כך שהקבוצות יהיו מתאמנים שנמצאים בערך באותה הרמה מבחינת היכולות הגופניות. כך שאתם לא תרגישו חריגים או שתמצאו את עצמכם במצב לא נוח שאתם מתקשים בהשוואה לשאר המתאמנים. המאמנים האישיים דואגים לעשות קבוצות יעילות כך שכולם יקבלו חיזוקים האחד מהשני.

 

האם ניתן לשלב בין אימוני קבוצות ואימונים אישיים?

בהחלט כן! אם קשה לכם לשלם על 2-3 אימונים אישיים בשבוע זה בהחלט הגיוני ומובן מדובר כאן על הוצאה לא קטנה בכלל. לכן תוכלו לשלב בין אימונים אישיים ואימוני קבוצות על מנת שתוכלו להגיע אל התוצאות שהצבתם לעצמכם במהירות האפשרית.

השאיפה שלכם כמובן זה להגיע אל היעד שלכם בזמן הקצר ביותר, מהסיבה הזאת גם בחרתם באימונים אישיים על פני אימונים רגילים בחדר הכושר. מכאן המפתחות שלכם להצלחה נמצאים אצלכם, רק תדעו למצוא את האיזון הנכון. שילוב בין אימונים אישיים ואימוני קבוצות יכולים להעמיד אתכם במצב מעולה שבו תשיגו את המטרה שלכם, אך באותה נשימה גם לא תעשו לעצמכם חור בכיס שיכול להוריד לכם את המוטיבציה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כושר גופני