נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו חומרים קיימים בתה להרזיה ומה היתרונות בהם?

אנשים ברחבי העולם שותים תה. מאות זנים קיימים, מלבן לשחור וירוק ועד אולונג. הם נחשבים לכאלו שמונעים דלקות ומסייעים בהגנה מפני מצבים כמו מחלות לב וסוכרת. אבל האם אפשר להיעזר בתוסף כמו תה להרזיה?

 

האם תה תורם להורדה במשקל?

כוס של תערובת צמחים זו בכל יום לא צפויה להחזיר אותך לסקיני ג'ינס שלך. אך כמה מחקרים מראים כי תה עשוי לעזור לך לרדת במשקל קטן מאוד כאשר משלבים אותו עם תזונה נכונה ופעילות גופנית. וכדאי לשקול זאת: אם תחליף את הקפה של ​​הבוקר שלך בכוס תה עם לימון, תוריד כמעט 300 קלוריות מהסך היומי שלך.

 

איך תה עוזר להוריד במשקל?

לתה יש סוג של פלבנואיד הנקרא catechins שעשוי להגביר את חילוף החומרים ולעזור לגופך לפרק שומנים במהירות רבה יותר. הקפאין בסוגי תה רבים מגדיל את צריכת האנרגיה שלך וגורם לגופך לשרוף יותר קלוריות. שתי תרכובות אלה כנראה פועלות בצורה הטובה ביותר יחד ויכולות להוביל לירידה במשקל.

לאחר שירדת במשקל, תה יכול לעזור לך להשאיר אותו כך על ידי מניעת האטת חילוף החומרים הנפוצה לאחר הורדת כמה קילוגרמים.

כל סוגי התה מגיעים מאותם עלים – Camellia sinensis. אך העלים מעובדים בדרכים שונות וכל תה שונה מעט.

 

תה שחור

זהו סוג התה הנפוץ היותר, וגם זה המשמש להכנת תה קר. הוא מותסס – תהליך המאפשר לו שינוי כימי ולעתים קרובות מגביר את תכולת הקפאין שלו. לתה יש טעם חזק ועשיר. לא בטוח אם הוא עוזר לירידה במשקל. אך מחקרים שנעשו על חולדות מצביעים על כך שחומרים הנקראים פוליפנולים בתה שחור עשויים לסייע במניעת ספיגת השומן במעיים.

שים לב מה אתה מוסיף לתה שלך. שתיית תה שחור בדרך האנגלית – עם חלב – עשויה לרסן את יכולותיו לחסימת השומן.

 

תה ירוק

תה ירוק בדרך כלל אינו מותסס. העלים פשוט מאודים ואז נמעכים ביד.

הוא גם בעל רמות גבוהות של סוג ה catechin החזק ביותר, הנקרא EGCG. כמה מחקרים הראו שאנשים שלקחו תמצית תה ירוק עשיר ב- EGCG או שתו תה ירוק מחוזק עם קטכין, איבדו משקל צנוע (כ -3 קילו במשך 3 חודשים).

כדי לקבל את אותה כמות EGCG שהייתה במחקר, תצטרך לשתות כשש עד שבע כוסות תה ירוק מדי יום. תמציות תה ירוק יכולות להיות מסוכנות – תמציות תה במינון גבוה שנמצאו בכמה תוספי הרזיה נקשרו לפגיעה חמורה בכבד.

 

תה אולונג

תה זה מיוצר על ידי ייבוש עלי תה בשמש החמה. כמו תה ירוק, זהו מקור עשיר לקטכין. במחקר אחד, יותר משני שלישים מהאנשים הסובלים מעודף משקל ששתו תה אולונג מדי יום במשך שישה שבועות, הורידו יותר מ -2 קילו וצמצמו את השומן הבטני.

 

כוס משקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא