נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אם כבר יוגה, אז בסיני

יוגה בקבוצה

יוגה הוא סוג של ספורט אשר נעשה יותר ויותר טרנדי בעשור האחרון, אך היוגה למעשה קיימת על פי טענות מסוימות כבר יותר מ-5000 שנה. במה שונה היוגה משאר סוגי הספורט ולמה היא תפסה כזו תאוצה? יוגה למעשה אינה רק פעילות גופנית כמו שעת מכשירים בחדר כושר, יוגה היא פילוסופיה שלמה המשלבת דרך חיים, נשימות, התחברות לרוחניות ופעילות גופנית.

פילוסופית היוגה הגיעה מהודו והתפשטה מהר מאוד למערב. הכותרת הכללית "יוגה" ודאי תשמע לכם כצורה אחת לעבודה, אך למעשה ליוגה יש זרמים שונים וסוגים שונים וכל אחד יכול למצוא לעצמו את היוגה המתאימה ביותר לו.

חלק מסוגי היוגה עובדים רק על נשימה, מדיטציה ויציבה נכונה, בחלק מסוגי היוגה ישנם מנחים קבועים והתזוזה ביניהם איטית וסוגי יוגה אשר בהם התזוזה מהירה יותר ומאתגרת את הגוף.
אחד הדברים הנחמדים בתרגול יוגה הוא שניתן ואף מומלץ לעשות אותו באופן יומיומי, וכל מה שצריך בשביל זה הוא מזרון יוגה, בגדים נוחים וכמובן המון רצון.

ישנם אנשים המעדיפים לעשות יוגה בקבוצה, וישנם המעדיפים לעשות כיחידים בפרטיות ביתם.
כיוון שהיוגה היא תרגול פיזי אך גם מנטלי, רבים בוחרים בחוף ים רגוע כרקע לאימוני היוגה שלהם, אכן, הגלים עוזרים מאוד להירגע ושעות הזריחה או השקיעה מספקות רקע דרמטי ויפה לאימון שמחבר אותנו לאני הפנימי שלנו.

 

יוגה וסיני – החיבור הטבעי

נופיה הקסומים של סיני נדמה כאילו נוצרו במיוחד לתרגולי יוגה, הים הקסום והשקט של המדבר מהווים רקע מושלם לאימון תחת הארישות המוצללות. כיוון שמזרן היוגה מתגלגל ומאוד קל לסחיבה מאוד פשוט להוסיף אותו לרשימת הדברים שאנו לוקחים איתנו לסיני, ובגדי יוגה נוחים הם ממילא המלתחה הקבועה בסיני מלבד בגד ים.

קמפים רבים ומלונות מציעים שיעורי יוגה מטעמם, ישנם ריטריטים רבים ליוגה הנעשים בסיני, על ידי מורים ישראלים וניתן לבדוק באינטרנט ולהירשם מראש, וכמובן אם אתם מיומנים כבר ויודעים את הרוטינה שלכם תוכלו לעשות זאת על דעת עצמכם, וכמעט תמיד בחושה לידכם יהיה איזה מורה ליוגה שבדיוק ירד להתאוורר בסיני וכמעט תמיד ישמח להעביר אתכם את סשן הבוקר שלו.

כיוון שהיוגה בסיני נעשתה כה פופולרית קמפים ומלונות רבים רצו לתת לה את המקום הנכון ובנו ארישות גדולות, מוצללות ומאווררות אשר נותנות מקום לעתים לכ-20 איש להתאמן תחתם יחד.
היוגה מטרתה התחברות לנפש יחד עם עשיית הפעילות הגופנית, סיני דומה לה מאוד באופן הזה. רובנו יורדים לסיני על מנת להתאוורר מחיי היום-יום התובעניים של ישראל, והיא משרה עלינו רוגע אינסופי שעוזר להתחבר לאני הפנימי שלנו, להתחבר יותר לגופנו ולבדוק את מצבו ותנועותיו. לא סתם סיני אהובה מאוד על התיירים הישראלים.

אם אתם יורדים לסיני רק על מנת לרבוץ על ערסלים – הוספת שיעורי יוגה בזריחה או בשקיעה לא ידרשו מכם מאמץ רב מדי ויוסיפו קצת צבע ליומכם. אם אתם יורדים לסיני כדי להתעסק בספורט הימי כמו צלילות או קייט תוכלו למצוא שתרגולי היוגה מאוד תורמים גם לספורט הזה- בין אם בחיזוק הגוף או לימוד נשימה נכונה, שזהו דבר קריטי מאוד מתחת למים.

יוגה וסיני נועדו ללכת יד ביד, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לנצל את השילוב המושלם הזה כמיטב יכולתנו.

 

אישה עושה תרגיל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי