נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גמילה מסוכר וגלוטן באמצעות NLP / דמיון מודרך

מאפים

כמו התמכרות לסמים קשים או לאלכוהול, גם אכילת מוצרים מתוקים וחטיפים כאלה ואחרים יכולה להיות סוג של התמכרות.

גם אם לא, רובנו מאוד רגילים לאכול גלוטן וסוכר במהלך כל היום ויהיה קשה לנו להפסיק את האכילה שלהם בצורה חדה.

היום יש לא מעט אנשים שרוצים לאכול בריא יותר ומנסים להיגמל באכילת סוכר וגלוטן כחלק משגרת היומיום שלהם.

שיטת הNLP תעזור לכם להתגבר על החשק הזה בעזרת דרך חדשה שמתפתחת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

 

מהי שיטת NLP?

הקיצור של NLP  הוא  Neuro-Linguistic Programming והפירוש שלו הוא ניתוב עצבי-לשוני. חוקרים רבים ומטפלים קוראים לשיטה זו חקר החוויה הסובייקטיבית. התפסה טוענת שכל מה שאנחנו חווים בחיינו הוא סובייקטיבי ואם נשנה את איך שאנחנו מסתכלים על אותה חוויה תשתנה גם התחושה שלנו לגביה. השיטה הזו מתקדמת בהבנה וניתוח של התפיסה האישית של כל מטופל ובניסוח מחודש של אותה תפיסה בהתאם לצורך.

 

איך שיטה זו עוזרת לאנשים להתמודד עם קושי?

היופי בשיטת הNLP  היא היכולת לתת כלים מעשיים ומדויקים לשינוי פרקטי ומדויק. זה לא מספיק להבין רק למה אתה מתנהל וחושב כמו שאתה חושב, אתה צריך גם לדעת מה לעשות כדי להתמודד עם אותה שיטת מחשבה. טיפול בNLP יעזור לך לעשות את זה.

 

איך משתמשים בשיטה הזו?

הרבה אנשים לומדים את ה- NLP בכלל לא בשביל להיות מטפלים ולהשתמש בה בעזרה לאנשים אחרים אלא כדי לעבוד תהליך התפתחות אישית וללמוד ממנה איך להיות אנשים טובים יותר. אם אתם רוצים להתמודד עם בעיות בשיטת הNLP אתם לא חייבים ללכת למטפל כזה או אחר אתם יכולים ללמוד את השיטה הזו בעצמכם. כך תוכלו להשתמש בה בעוד בעיות או קשיים אחרים בחייכם. אתם מוזמנים לדבר עם מאמני NLP ולבדוק מה התהליך שיתאים לכם

 

אז איך כל זה קשור לאכילת גלוטן וסוכר?

כמו שכבר הבנתם, שיטת הNLP היא שיטה שעוזרת לטפל בדפוסי התנהגות מאוד בסיסיים שלנו ולמצוא דרכים אחרות להסתכל על אותה החוויה ולהתמודד איתה.  גמילה מסוכר וגלוטן היא תהליך מאוד לא כל משום שאנחנו צריכים לשנות הרגל ישן שאנחנו חיים לפיו כל החיים. מי לא אוכל סוכר וגלוטן לפחות פעמיים ביום. בשביל לשנות את ההרגלים ההאלה, נדרש מאמץ מאוד גדול ומשמעת עצמית חזקה. שיטת NLP תקל לכם על התמודדות ותשתמש בראש שלכם נגדכם כדי שתסתכלו אחרת על חווית האכילה שלכם.

 

דמיון מודרך

כחלק מהNLP ניתן להתשמש בדמיון מודרך כדי לחזור לחוויות מסוימות ולנתח אותם מחדש או לדמיין דברים בעתיד שיכולים להראות אחרת. דמיון מודרך מאפשר לנו לראות את העולם בדרך שונה.

אז אם אתם רוצים להיגמל באמת, אני ממליץ בחום על שיטת הNLP שתעזור לכם להתמודד עם קשיים דרך התת-מודע שלכם. בהצלחה!

 

כף עם סוכר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים