נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אם גם אתם מרגישים עומדים במקום: גמילה מסמים קלים

תמרור

סמים קלים אמנם מוגדרים "קלים" על פי החוק, אבל חשוב לדעת שהם עשויים לעכב אנשים, לפעמים אפילו ממש לגרום למצב היתקעות אובייקטיבי.

ואנחנו מתכוונים לאובייקטיבי, זה לא שהבנאדם מרגיש שחייו תקועים, אבל בפועל הוא עורך דין מצליח בבתי משפט.

בואו נדבר על זה.

במקרים מסוימים, אנשים מקדישים את רוב חייהם לעישונים של סמים קלים ולשימוש בהם, מה שמוביל אותם אפילו לעבוד בעבודות אשר מאפשרות להם את פעולת העישון. למשל, עבודות לילה ללא פיקוח ובקרה של בוס צמוד. במקרים אלו, אנשים יישארו מועסקים באותה עבודה שגורמת להם להיות אומללים במשך שנים רבות. ממש ככה. האם גם אתם שוקלים להירשם אל מרכז גמילה מסמים קלים? הנה מידע מעניין:

 

האם בכלל צריך להיגמל מסמים קלים? הרי הם קלים!

בואו נגיד ככה, גמילה מסמים קלים היא לא הדבר הראשון שקופץ לאנשים בראש כשהם מדליקים להם את הג'וינט שלהם. אבל במקרים רבים, אנשים שמעשנים במשך כל היום (מהבוקר עד הלילה), מוצאים עצמם מרגישים תקועים עם חייהם.

והאמת שזה עשוי להיות נתון אובייקטיבי לכל דבר. בסופו של דבר, אם אתם נמנעים מלהחליף את מקום עבודתכם רק בגלל שיש לכם אפשרות לעשן במהלך משמרת, ייתכן שאתם מכורים לסמים קלים. שמעו לנו, בתור אנשים שעברו את השלבים האלו בחייהם גם הם, אנחנו אומרים לכם שאתם לא תבינו את רמת התקיעות שלכם עד שתפסיקו לעשן סמים קלים.

 

כל מה שרצית לדעת על גמילה מסמים קלים

ברגע שהערפל יתפוגג מעליכם (תרתי משמע), אתם תבינו עד כמה חייכם היו מוקדשים בשנים האחרונות להשגת הסם, לעישונו וכדומה. תעשו לרגע חושבים עם עצמכם ותשאלו את עצמכם – האם אתם מרוצים מהמקום שבו אתם נמצאים כיום? האם אתם מרגישים שישנו מקום לשיפור בהתנהלות הכללית שלכם?

כדאי לדעת, שימוש בסמים קלים יכול להוביל אתכם לתחושה של בועה. במילים אחרות, כל עוד הגראס נמצא בהישג ידכם, סביר להניח שאתם תרגישו יותר בנוח. ועוד משהו שחשוב לזכור – אנשים לומדים הכי הרבה דווקא במקומות שהכי פחות נוחים להם.

 

מסע ההיכרות שלכם עם עצמכם רק התחיל: גמילה מעישונים וסמים

אם אתם מרגישים שאתם מעשנים סמים קלים בכדי להתכנס בתוך עצמכם ולערוך מסעות פנימיים, אז יש לנו חדשות בשבילכם. החדשות הן אלו – המסע שלכם יהיה הרבה יותר עוצמתי אם תחליטו להיגמל מסמים קלים.

אתם תהיו עירניים יותר, חדים, שנונים, תגובתיים וכו'. ואין ספק, התהליך הזה של גמילה מסמים קלים עשוי להיות חתיכת תהליך. גם אם הסמים האלו מוגדרים בתור קלים לפי החוק, הם עדיין ממכרים את האנשים המשתמשים בהם.

 

קחו בחשבון גמילה גם מהתנהגויות ודפוסי חיים של שנים

אנשים מתרגלים לעשן סמים קלים מיד על הבוקר, אולי בעקבות הגדרתם כקלים. מאחר שהסמים הקלים הופכים להיות חלק בלתי נפרד משגרתם של אנשים, התהליך של הגמילה עשוי להיות לא פשוט. אנשים ימצאו עצמם נגמלים מדפוסי חיים והתנהגויות, לא רק מהסם עצמו. בסופו של דבר, גם אתם יכולים להיגמל מסמים קלים. בהצלחה!

 

פרח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.