נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא לדיאטה לנשים בהיריון

אישה בחודש מתקדם

הריון זו אחת מהתקופות הכי מיוחדות שנשים יכולות לעבור בחיים ולכן ברור מדוע גם את, כמו כל אישה אחרת שמגלה שהיא בהריון, מתרגשת כך. כפי שאת יודעת יש חשיבות עליונה לתפריט שאת צורכת בתקופה הזאת ולכן בהחלט כדאי לעצור ולתת על כך את הדעת.

הדברים שלא כדאי לך לאכול בתקופה הקרובה

אחת מהסוגיות הכי מבלבלות שיש בתקופת ההיריון זו השאלה מה לאכול וממה עדיף להימנע. אם תעשי מחקר קטן בנושא, או שתקראי מאמרים באינטרנט, את תראי שיש כל כך הרבה גרסאות שונות, עד כי אפשר ללכת לאיבוד בקלות בים האינפורמציה. בנוסף, בכל מדינה בעולם יש התנהלות קצת שונה סביב הנושא הזה ולכן רצוי שתעצרי ותחשבי מה את באמת רוצה לאכול בהיריון וממה עדיף לך להימנע. ישנה תמימות דעים על כך שמומלץ להימנע ממאכלים שאינם מספיק מבושלים, כמו לדוגמא: קרפצ'ו, סושי, ביצת עיין ועוד. בנוסף, כאשר מדברים על דיאטה לנשים בהריון, כמובן שחשוב גם להימנע מצריכת אלכוהול ומעישון, שכן כל אלה עלולים לפגוע בהתפתחות העובר.

סנדוויץ

האם כדאי לפנות לדיאטנית לצורך בניית תפריט אישי לתקופת ההיריון?

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט נשים, עם הגילוי של ההיריון, פונות מיד לדיאטנית שתרכיב להן תפריט לתשעת החודשים הקרובים. האמת היא שזה רעיון חכם, שכן מדובר על תפריט שמותאם לכל אישה באופן אישי. זה אומר שהתפריט יכלול רק את הדברים שאת אוהבת לאכול, ובנוסף, עצם העובדה שיהיה לך תפריט זה משהו שיעזור לך לא להעלות במשקל מעבר למה שצריך. האמירה שאת אוכל בשביל שניים היא אמירה שכולנו רגילים לומר, אך כמובן שבפועל זה כלל לא מדויק. לכן רצוי מאוד לא להעלות מעבר למה שצריך, שכן אם יש משהו בטוח, זה שאחרי הלידה יהיה לך קשה להשיל את הקילוגרמים העודפים שתצברי במהלך ההיריון.

אל תוותרי על פעילות ספורטיבית לכל אורך ההיריון

עוד דבר שהשתנה ביחס של החברה לנשים בהיריון, זו השאלה האם אפשר לזוז ולעסוק בפעילות גופנית. היום זה כבר ברור שגם לנשים בהיריון, כמו לכל אדם אחר, מומלץ לעשות ספורט, אז למה שלא תירשמי עוד היום לחוג או לפעילות ספורטיבית שמועדפת עלייך? בין אם את מחפשת מקום לשחות בו, לעשות בו פעילות בחדר כושר או שאת רוצה חוג לנשים בהיריון, כדאי יהיה לבדוק גם כמה זה יכול לעלות לך. אם היית רוצה להזמין שירותי ניקוי ספות ברמת גן בוודאי לא היית מוכנה לשלם לחברה עם התעריפים הכי יקרים שיש, וזה בדיוק מה שכדאי לעשות גם כאשר את מחפשת מקום לפעילות גופנית. את תראי שאם תשקיעי בגוף שלך בתקופת ההיריון זה יעזור לך לא רק מבחינה גופנית ולא רק מבחינת התפתחותו התקינה של העובר, אלא גם מבחינה רגשית, וזה חשוב.

עוד תמצאו כאן: https://stars-taxi.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא