נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 דרכים לשיפור אורח החיים בעבודה

איש עובד

עבודה יומיומית היא דבר שוחק ומתיש, במיוחד אם אתם יושבים שעות רבות מול מחשב ללא תזוזה.

אך זה לא חייב להיות כך – הנה מספר טיפים לשיפור אורח החיים שלכם בעבודה.

לעבוד לצד אנשים

כמה פעמים יצא לכם להרגיש משועממים, עייפים וחסרי ריכוז בעבודה? זהו לא סוד שכאשר אנו עובדים לבדנו במשרד סגור במשך שעות ארוכות, היעילות שלנו פוחתת. אנו יצורים חברתיים, ובכדי להוציא מעצמנו את המירב מוטב שנעבוד לצד חברים וקולגות. חללי עבודה משותפים כמו BE ALL למשל, הם הפתרון עבור רבים מאיתנו. העבודה בחלל משותף הוכחה במחקרים כתורמת למצב הרוח, לבריאות ולפרודוקטיביות. אם אתם עובדים לבדכם, תשקלו לעבור לחלל עבודה כמו BE ALL, אפילו לתקופה קצרה. אתם תראו שזה יעשה פלאים.

נוחות מעל הכל

עבודה בישיבה לאורך שעות עשויה להיות מתישה ולא נוחה. לכן, השקיעו בעצמכם ודאגו מראש לציוד נוח שיקל על הישיבה הממושכת. בדקו שהכיסא שלכם תומך בגב, שהוא בגובה הנכון ביחס לשולחן ושהוא מרופד מספיק. כמו כן, תוכלו לרכוש משטח לעכבר עם כרית לפרק כף היד. אלה אולי נראים כמו פרטים שוליים אך לאורך שעות אתם תרגישו בהבדל. בחללי BE ALL תוכלו למצוא את הציוד החדשני והמפנק ביותר.

לדעת לקחת הפסקה

רבים מאיתנו מכורים לעבודה שלנו. אנחנו רוצים שהכל יהיה מושלם עד הפרט האחרון ולוקחים על עצמנו אחריות רבה, אך לעיתים הרצון הזה עלול לפגוע בנו. עלינו לעצור מדי פעם במהלך יום העבודה ולקחת הפסקה. עשו זאת מדי שעה או שעתיים, אפילו למשך מספר דקות, צאו לנשום אוויר או קשקשו עם חבר. בחללי עבודה משותפים כמו BE ALL אף תוכלו להנות מפינות ישיבה מפנקות, מכונת קפה ונשנושים. תחזרו רעננים, מרוכזים ורגועים יותר.

התמתחות ושתיית מים

לעיתים בעקבות עומס בעבודה אנו יכולים "לשכוח את עצמנו" ולהזניח את בריאותנו. כאשר יום העבודה שלנו כולל ישיבה ממושכת, מתיחות הן הכרחיות ובלעדיהן יכולים להיווצר כאבי גב וצוואר. קומו מדי שעה ובצעו מספר תרגילי מתיחות. מיד תרגישו בהבדל ולא תבינו איך לא עשיתם זאת קודם. כמו כן, שתיית מים מרובים הינה הרגל חשוב ביותר. קל מאוד לשכוח לשתות כאשר יושבים בנוח בחדר ממוזג, אך הגוף שלנו לא שוכח וזקוק למים. לכן, תוכלו לשים תזכורת בנייד או במחשב. שתיית מים תורמת לערנות, לריכוז ומונעת כאבי ראש.

לסיכום

אין ספק כי עבודה ממושכת בישיבה היא מתישה ומפחיתה את היעילות שלנו. אך בעזרת שמירה על מספר כללים בסיסיים, תוכלו גם אתם לשפר פלאים את אורח החיים שלכם בעבודה. סביבה חברתית, ציוד נוח וארגונומי, הפסקות תכופות ודאגה לצרכים הפיזיים – כל אלה יסייעו לכם לשמור על מצב הרוח ועל בריאותכם בעבודה.  

 

בקבוק מים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
בית אבות
כך תבחרו בית אבות

בחירת בית אבות יכולה להיות תהליך מאתגר ורגשי. היא דורשת שיקול דעת ומחקר זהיר כדי למצוא מתקן העונה על