נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם החומרים להחלקה אורגנית מזיקים לשיער ואיך ניתן להימנע מכך

אישה

נשים רבות שנולדות עם שיער מקורזל, מתולתל או אפילו גלי, הן נשים שמסתובבות בעולם עם חוסר ביטחון גדול כלפי המראה החיצוני שלהן.

בבוא הזמן, כאשר הן מבינות שיש להן מה לעשות עם המצב הזה, הן יגלו לא מעט שיטות שיעזרו להן להחליק את השיער שלהן, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני.

בין פתרונות שונים כמו פן במספרה או החלקה, בשנים האחרונות ניתן להבחין בפתרון נוסף, יעיל ביותר והרבה יותר ידידותי – החלקה אורגנית.

היום יצאנו לבדוק האם החומרים להחלקה אורגנית מזיקים לשיער ואיך ניתן להימנע מכך, כך שגם אתן תוכלו לקבל את הבחירה הנכונה ביותר עבורכן.

 

החומרים להחליקה אורגנית – מינימום סיכונים עם מקסימום הצלחה

כשמדברים היום על החלקה אורגנית מדברים על הפתרון הטוב ביותר שיש בעולם הפתרונות לשיער גלי או מתולתל. לא רק שהחומרים להחלקה אורגנית אינם מזיקים לשיער, הם אפילו שומרים עליו וגורמים לו לקבל מראה הרבה יותר בוהק, מלא, עשיר ונהדר.

זאת להבדיל מהחלקות מסוגים אחרים, לא אורגנים כמובן, שמכילים כמות גדולה ביותר של חומרים כימיים שלא רק עלולים להזיק לשיער אלא גם להרוס אותו כליל לאורך השנים. אז איך ניתן להימנע מכך? פשוט מאוד – יש לגשת להחלקה אורגנית במקום ההחלקה הכימית.

 

המחיר של החלקה אורגנית – מה חשוב לדעת?

נשים רבות תוהות האם לגשת להליך הזה, משום ששאלת החלקה אורגנית מחיר מטרידה אותן. אם גם אתן מתמודדות עם אותה הדילמה, נספר לכן היום שהמחיר של החלקה אורגנית עומד על בין כ-500 ש"ח ל-3,000 ש"ח בלבד, כך שמדובר על השקעה לטווח הארוך שבהחלט שווה את המאמץ ואת התמורה.

 

החלקה אורגנית – למה לבחור דווקא בה?

מי מכן שמתלבטת האם לגשת אל ההחלקה, כדאי שתדע עליה כמה נתונים חשובים שאין להם תחליף בשום פתרון אחר היום בשוק:

  1. החלקה אורגנית נותנת תוצאות לטווח ארוך במיוחד – לתמיד! הדבר היחיד שיש לעשות הוא לחדש את ההחלקה על שורש השיער, בזמן שנע בין כ-3 חודשים ל-6 חודשים. זאת להבדיל מתוצאות של החלקות מסוגים אחרים שתגרום לכן לשוב לקליניקה אחת לתקופות תכופות הרבה יותר.
  2. החלקה אורגנית היא תהליך קצר במיוחד, שעומד על בין 3-4 שעות בלבד. בתוך זמן קצר תוכלו לצאת מהקליניקה עם שיער בלוק מרענן, נעים ויפה במיוחד!
  3. החלקה אורגנית גורמת לא רק להחלקת השיער אלא גם לשיקום שלו. החומרים הטבעיים שמהם עשויה ההחלקה מזינים את השיער בכל טוב, וגורמים לו למראה מבריק, בריא ומשגע!

 

החלקה אורגנית עם מעצבת שיער מקצועית

לצד כל אלו, חשוב לזכור שהחלקה אורגנית היא פעולה שצריכה להתבצע אך ורק על ידי מעצבת שיער מקצועית, שיש לה את כל הכלים והידע על מנת להעניק לכן את ההחלקה המושלמת. בהצלחה!

דוגמנית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי