נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לבצע בדיקת PCR לפני טיסה בבית?

בדיקה חיובית ושלילית

PCR, אנטיגן, בדיקה מוסדית או ביתית – כולם כבר מבולבלים? ההנחיות משתנות וסוגי הבדיקות משתכללות ומשתנות.

וכשזה נוגע לטיסה שקבענו לחו"ל הכול נהיה עוד יותר מבולבל ולחוץ ולכן אנחנו כאן לעשות סדר.

 

איזה בדיקה צריך לעשות לקראת טיסה לחו"ל?

בראש ובראשונה יש לזכור שלכל מדינה יש דרישות אחרות ולכן חייבים לבדוק באופן פרטני למדינה שאליה אתם רוצים לטוס את ההנחיות שלה ולא "להעתיק" את מה שחבר אחר עשה לפני הטיסה שלו למדינה אחרת מזו שאתם טסים אליה. חלק מהמדינות ידרשו בדיקת PCR לפני טיסה וחלק יסתפקו בבדיקת אנטיגן הנחשבת פשוטה יותר, זולה יותר ותוצאותיה מתקבלות לאחר כמה רגעים.

 

איפה עושים בדיקה לפני טיסה?

נסיעה לחול בזמן קורונה הפכה להיות מעט יותר מסובכת ועם כמה בירוקרטיות נוספות שיש לבצע – אחת מהן היא בדיקת קורונה. על מנת לקבל תוצאה שתתקבל בשדות התעופה יש להיבדק באחד מהמוסדות הפרטיים ולא במוסדות הרפואיים הציבוריים. הבדיקה הינה בתשלום וניתן למצוא פריסה רחבה של מוקדי בדיקה בהן יש בדיקות עם תוצאות מהירות בעלות גבוהה יותר או בדיקות רגילות.

 

האם צריך הפניה לקראת הבדיקות?

במוסדות הפרטיים לבדיקת קורונה לקראת טיסה לחו"ל אין צורך בהפניה אלא רק בקביעת תור מראש בחלק מהמקומות ויש להגיע עם הדרכון שאיתו תטוסו. תוצאות הבדיקה יהיו באנגלית, שימו לב שהתוצאות כוללות את תאריך הבדיקה, חתימת המוסד הרפואי, מספר הדרכון המדויק שלכם וכמובן תוצאה שלילית.

 

כמה זמן לפני הטיסה יש להיבדק?

כמו סוג הבדיקה גם מועד הבדיקה בהתאם למועד הטיסה משתנים ממדינה למדינה, הזמן הסטנדרטי שרוב המדינות דורשות הוא עד 72 שעות לפני מועד הטיסה אך יהיו מדינות שיוכלו לדרוש זמן קצר יותר בין הבדיקה ועד הטיסה ואף ידרשו בדיקה נוספת עם הגעתכם לשדה במדינה הזרה. אם לא הזמנתם טיסה בדקה ה90 ולא הספקתם להיבדק תוכלו למצוא בשדה התעופה מתחם בדיקות מהירות שבו תוכלו לקבל תוצאות בדיקת PCR תוך ארבע שעות – לבדיקה זו תצטרכו להגיע עם הדרכון וכרטיס הטיסה שלכם.

 

עוד בירוקרטיות לקראת הטיסה?

שימו לב שמדינות רבות דורשות טופס PLF לקראת הנחיתה בהן, את הטופס ניתן למלא באופן מקוון אפילו דרך הטלפון והוא פשוט מאוד. הפרטים שמזינים בו הם הפרטים האישיים שלכם, סיבת הטיול ואיפה תשהו בלילה הראשון. טופס זה נכנס לרוטינת הטיסות יוצאות נכנסות על מנת לבקר בצורה טובה יותר את האורחים במדינה במקרה של הדבקה בטיסה או כל עניין אחר שהקורונה יכולה להביא איתה.

 

לסיכום

איזה כיף שאפשר לחזור ולהנות מטיסות ללא חשש, שימו לב שאתם בודקים את כל הנהלים של המדינה אליה אתם רוצים לטוס וכמובן גם של ישראל עבור הדרך חזרה ולא תיתקלו במכשולים מיותרים שאפשר לפתור על ידי הבדיקה והטפסים הנכונים.

בדיקות משומשות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי

רפואה אסתטית
12 פעולות של רפואה אסתטית

ברוכים הבאים לעולם המרתק של הרפואה האסתטית, שבו מדע ואמנות משתלבים זה בזה כדי לעזור לאנשים לשפר את המראה