נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קלנועית יכולה לשפר לכם את חיי היום יום והבריאות

כידון

קלנועית היא אחת ההמצאות השימושיות ביותר. היא משרתת אנשים רבים ביום יום והופכת את חייהם לפשוטים ונוחים.

עם זאת, עדיין לא כולם מכירים את כל יתרונותיה, וחבל.

בדיוק בשביל זה הכנו בעבורכם הסבר מקיף על הקלנועית ועל כל האפשרויות שהיא פותחת.

 

קלנועית – הסבר מפורט על הכלי

קלנועית כשמה כן היא, קל  + לנוע. הקלנועית מאפשרת לאנשים שקשה להם לנוע ממקום למקום את האפשרות לעשות זאת בקלות. לכן גם אנשים קשישים, וגם אנשים עם מוגבלות פיזית, בוחרים לרכוש את הקלנועית, ולאפשר לעצמם עצמאות תנועה במרחב הציבורי.

 

קלנועית – השוני מרכב

קלנועית היא הרבה יותר קטנה, והרבה יותר נוחה לשימוש. ראשית, את הקלנועית אפשר לקפל. כך שהיא לא תופסת יותר מדי מקום ולכן כל אחד יכול להחזיק בה, גם אנשים עם בית קטן.

שנית, מרבית הקלנועיות הן חשמליות. כך שלא צריך למלא דלק במיוחד בקלנועית. ניתן פשוט להטעין את הקלנועית בעצמכם, וזה לא מסובך בכלל. כך שזה גם הופך את השימוש ליותר פשוט וגם הופך את כלי הניוד שלכם להרבה יותר אקולוגי.

כמובן שזה לא תחליף לרכב – לא עולים עם קלנועית לכביש. אבל, ניתן להכניס את הקלנועית לרכב, לנסוע למרכז המסחרי, ולנוע בין החנויות במרכז המסחרי באמצעות הקלנועית. כך, גם אם חשבתם שא תוכלו לעשות קניות כי זה מעייף מדי, תוכלו לעשות זאת מבלי להתאמץ ואפילו להנות.

 

ההקלות על חיי היום יום

אנשים רבים בישראל לא יוצאים מהבית, בגלל הקושי הפיזי שהיציאה מהבית מצריכה מהם. בדיוק בשביל זה קיימת הקלנועית. אנשים אלו יוכלו ללכת לסרט, ללכת למוזיאון, וללכת לפארק, מבלי שזה יגרום להם להיות עייפים לשבוע אחר כך.

 

ההקלה על הבריאות

נושא בריאות הנפש לא מוכר לכל אדם בישראל. אבל, אנשים שלא יוצאים מהבית, ולא מתערבבים עם אנשים, נכנסים למצב נפשי לא טוב. המצב הנפשי משפיע על המצב הבריאותי, וכך בגלל וסר היציאה מהבית הבריאות שלהם עלולה להידרדר.

הקלנועית מונעת תופעה איומה זו. כפי שהסברנו, אנשים רבים מתחילים לצאת מהבית ברגע שיש להם אפשרות לכך. הקלנועית פותחת אפשרות לכל אלו שלא הייתה להם אפשרות לפני כן. כך, ניתן לראות כיצד היציאה החוצה משפיעה להם על הבריאות הנפשית ובהתאם גם על הבריאות הפיזית.

בנוסף, אנשים מבוגרים רבים לא הולכים לרופא כי אין להם כוח להגיע אליו. קופות חולים רבות כיום פותחות את הגישה לכניסת קלנועית, כך שניתן להגיע עד לפתח קופת החולים באמצעות הקלנועית. כך כל איש עם קושי בהתניידות יכול לקבל טיפול רפואי, ולשמור על הבריאות שלו – תכלית חשובה ביותר בעיקר לבני האוכלוסייה המבוגרת שצריכים טיפולים רפואיים לעיתים תכופות

כלי תחבורה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי