נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם רפואה אסתטית משפיעה לנו ישירות על הבריאות

אישה

הרפואה האסתטית הופכת, בשנים האחרונות, לרווחת ומקובלת בכל האוכלוסיות. הרצון לשיפור הנראות החיצונית מובן.

אך האם מדובר בעניין חיצוני בלבד, או שגם הבריאות שלנו מושפעת מהשינויים החיצוניים? מחקרים רבים מוכיחים על קשר הדוק בין המראה החיצוני, לתחושה הפנימית.

פייס קר קליניקס יודעים לתת את התחושה הטובה, במקביל למקצועיות בלתי מתפשרת.

 

מתי הרפואה אסתטית הפכה להיות מקובלת כל כך?

בלי ששמנו לב, הרפואה האסתטית הפכה להיות רווחת גם בישראל. כבר שנים שאנחנו רואים את השיפורים החיצוניים של הכוכבות הגדולות מחו"ל. לאחרונה, נראה שכולנו מתחילים להתחבר לרעיון, של שיפור או שינוי חיצוני. גם אם את עצמך עדיין לא ניסית, לכל אחת מאתנו יש חברה או אחות שטיפולים אסתטיים הם חלק משגרת הטיפוח שלה.

 

העצמה נשית זה כאן

אפשר לתלות את השינוי בתחום בתהליך החברתי שאנו עוברים בשנים האחרונות. תהליך שתומך באהבה עצמית. נכון שחשוב שתאהבי את עצמך, אבל לא מדובר במשימה פשוטה. לפעמים להיות "אישה" אומר דווקא לשנות או לשפר משהו קטן, כדי לאהוב את המשתקף במראה. פייס קר קליניקס  טיפולי אסתטיקה מודיעין פה בשביל לתת מענה לצורך.

 

תאהבי את עצמך

תמיד ניסו ללמד אותנו לאהוב את עצמנו, ממש כמו שאנחנו. אבל, כאמור, לא מדובר במשימה קלה. ישנם חלקים שנלמד לאהוב בעצמנו עם הזמן, וישנם חלקים שפחות נצליח לאהוב. כמובן שלא הכול אפשר לשנות, אבל כשקיימת האופציה בצורה בטוחה, נוחה ומזמינה, אנחנו, אישית, ממש ממליצות.

 

נפש בריאה בגוף בריא

מחקרים רבים מוכיחים את הקשר בין הגוף לנפש. קשר שמצביע על ההשפעה של הנראות החיצונית והתחושות הפיזיות, על מצב הרוח ועל הביטחון העצמי. כמו שרואים, לדוגמה, איך ירידה במשקל יכולה לשנות בן אדם, כך גם לגבי טיפולים אסתטיים. הנושא הוא אינו מה בחרת לשנות, אלא איך את מרגישה אחרי השינוי.

 

בריאות לפני הכל

אין דבר חשוב יותר מהבריאות, וללא ספק, כשנראים טוב, קל יותר להרגיש בריאים. אנחנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה מאפשרת לנו לחיות יותר. לא מן הנמנע שטיפולים אסתטיים, ובכלל, האפשרות לדאוג לשיפור המראה החיצוני שלנו, מהווים חלק חשוב ביותר. תעשי את מה שעושה אותך שמחה. שמחה תשמור עלייך בריאה וחזקה יותר.

 

קוסמטיקה אאוט, רפואה אין

כשבאים לעשות שינויים חיצוניים, בטח אם מדובר באזור הפנים, אל תתפשרי על פחות מרופא. בעיקר כדי להבטיח תוצאה לא פחות ממדהימה. קוסמטיקה היא תחום נפלא בפני עצמו, אבל לדעתנו, טיפולים אסתטיים והזרקות, צריכים להישאר בידיים של רופאים מומחים. בפייס קר קליניקס, רפואה אסתטית מודיעין,  תהיי בידיים של מומחים.

 

לסיכום

אם יש שינוי שתמיד חלמת לעשות, זה הזמן. הרפואה האסתטית לרשותך. אל תמעיטי בערכו של המראה החיצוני. רק את יודעת כמה השפעה יש לנראות שלך על התחושה הפנימית ועל הביטחון העצמי. זכרי שהבריאות הפיזית היא בלתי נפרדת מהבריאות הנפשית, ומהתחושות הטובות שלך. לבחור בעצמך, זה לפעמים אומר לבחור לשנות.

מזרק

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי