נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הגדלת חזה עם שומן עצמי

אישה מחזיקה תמונה של שדיים

ד"ר אגם קרן מסבירה על השיטה להגדלת חזה בהזרקת שומן עצמי כתחליף לשימוש בשתלי סיליקון:

כיום טיפולי היופי והקוסמטיקה הפכו להיות בשגרת הטיפוח שלנו. בשונה משנים עברו נשים לא צריכות להשאר עם מראה שהן לא שלמות איתו. ניתוחים להגדלת חזה הם הליך קוסמטי בעזרתו ניתן לשנות את נפח וצורת החזה.

הדרך הנפוצה ביותר להגדלת חזה היא שימוש בשתלי סיליקון שמוחדרים לחזה. כיום ישנן נשים רבות החוששות משימוש במשתלי סיליקון מסיבות שונות כמו דליפה של סיליקון או התפתחות של ALCL שהוא סוג נדיר של סרטן.

אולם הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון  היא לא הדרך היחידה. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה והשיטות החדשות אפשר להשתמש בשומן הטבעי של גופך לצורך הגדלת חזה עם שומן עצמי.

אופן הניתוח

ניתוח להגדלת חזה בשימוש בשומן עצמי יכלול את השלבים הבאים. פגישת יעוץ במהלכה נבדוק האם את מתאימה לניתוח מסוג זה. באופן טבעי על מנת לשאוב שומן ולהזריק אותו לחזה נצטרך כמות שומן מספקת של שומן באזורים שונים בגוף מהם נוכל לשאוב.

אזורים מומלצים כמקור לשומן הם הירכיים, הגב, המותניים והבטן. בניתוח תחילה נשאב מהאזורים המיועדים את כמות השומן הרצויה, לאחר מכן השומן יעבור מספר תהליכים של ניקוי ובסוף תהליך הניקוי נזריק את השומן לחזה וניצור את המראה המיוחל.

בדומה להגדלת חזה בשימוש בשתלי סיליקון, גם שימוש בשומן עצמי יצור מראה מלא לחזה. אך בכל זאת ישנם כמה הבדלים.

 

הבדלים

חומר – אז כמו שבטח הבנתם הגדלת חזה בעזרת שומן עצמי  משתמשת אך ורק בשומן הטבעי של גופכן ולא נעזרת כלל בעזרים כמו שתלי סיליקון.

ניתן גם לבצע ניתוח משולב של הכנסת שתל  סיליקון קטן ובנוסף הזרקת שומן כדי לתת מראה מלא יותר אך יחד עם זאת מראה ומגע טבעיים יותר.

 

מגע ומראה

בשונה משתלי סיליקון כאשר נשתמש בשומן עצמי התוצאה הסופית תראה הרבה יותר טבעית וגם המגע יהיה פחות נוקשה משתלי סיליקון, כיוון שהוא עשוי מהשומן הטבעי של גופך.

 

דרישות

פרט למצב בריאותי תקין כדאי כמובן שיהיו מספיק מקורות בגוף מהם ניתן לשאוב את השומן. אזורים מומלצים כאמור  הינם הגב, המותניים הירכיים והבטן.

 

נפח מקסימלי

כיוון שנעזרים בשומן הטבעי של גופך ישנו גבול לכמות שנוכל להזריק על מנת שיקלטו בצורה טובה במשכנו החדש. הכמות הזאת מקבילה בערך לשתל סיליקון בנפח שבין 100-200 מ״ל.

אי לכך לא יהיה ניתן ליצור מראה גדול מאוד לאחר ניתוח אחד. על מנת להגיע לנפחים גדולים יותר יש לחזור על הניתוח פעם או פעמיים נוספות או לשלב עם משתל סיליקון קטן.

 

מחיר

כיוון שהניתוח כולל שני חלקים הראשון הוא שאיבת השומן והשני הוא הזרקת השומן לחזה משך הניתוח ארוך יותר והמחיר יקר יותר. יש לקחת בחשבון שניתוחים נוספים הינם בתשלום נוסף.

 

תחזוקה

בשונה מהגדלת חזה בעזרת שתלי סיליקון בו ידרש ניתוח להחלפת השתלים בעתיד, כאשר מדובר בשומן טבעי אין צורך בתחזוק של הניתוח ובנוסף אין סכנה מדליפות הסיליקון לחלל השד.

 

אציין שהניתוח מתאים גם למי שעברה כריתה חלקית של השד ומעוניינת בשחזור של מראה שד טבעי ובריא.

 

לסיכום

ניתוח הגדלת חזה בעזרת שומן עצמי  עוזר להיפתר מהשומן שאינו רצוי  באזורים שונים בגופנו והעברתו למקום בו אנחנו רוצות שומן ומראה מלא יותר כמו בחזה. כלומר אפשר לעצב את הגוף ולהגיע לפרופורציות וחלוקה יפים יותר.

המראה ותחושת המגע תהיה טבעית יותר, ולא נצטרך להתעסק בתחזוקה של הניתוח ולפחד מדליפת שתלי הסיליקון. הניתוח מתאים גם לנשים שרוצות לתקן אסימטריה של השדיים או שד שנוצר בו עיוות כתוצאה  מניתוח לכריתה חלקית של השד, וליצור מראה טבעי.

המאמר נכתב בעזרת  ד"ר אגם קרן – מומחית לכירורגיה פלסטית אסתטית ומשחזרת

 

בחורה בגופיה עם מחשוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים