נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם היתרונות בציפוי שיניים ואיך עושים תהליך זה?

חיוך

ציפוי חרסינה לשיניים מאפשר לאנשים רבים לקבל חיוך מהמם שהופך כל תמונה ליפה. אולי נתקלת באנשים עם שיניים מושלמות ומצאת את עצמך תוהה איך התמזל מזלם ויש להם שיניים כאלו מדהימות. האמת היא שלרוב האנשים אין שיניים מושלמות. ציפוי שיניים מאפשר לרבים מהסלבריטאים שאתה רואה בטלוויזיה לקבל חיוך מדהים.

יש לציין כי ציפויי שיניים אינם הפתרון היחיד לאלו שלא מרוצים ממראה השיניים שלהם. ניתן לתקן בעיות מסוימות עם חלופות זולות יותר, כמו הדבקת שיניים והלבנת שיניים. אך אנחנו כאן כדי להבין איך עובד תהליך ציפוי השיניים ומה היתרונות שלו.

 

איך עובד תהליך ציפוי השיניים?

ציפוי שיניים זה למעשה קליפת חרסינה דקה המותאמת אישית לשיניי המטופל. תותבות אלה מחוברות לחזית השן ומסתירות כל פגם בה. ציפויים יכולים להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים, כמו קרמיקה, חרסינה ושרף מרוכב.

הציפוי משמש בדרך כלל לטיפול בבעיות כמו:

  1. שיניים דהויות
  2. שיניים שבורות או סדוקות
  3. חורים בין השיניים
  4. שיניים בעלות צורה מעוותת
  5. כל נושא קוסמטי בקדמת השן שלא ניתן לתקן עם טיפולים קוסמטיים אחרים

 

עם היגיינת פה טובה, ציפויים יכולים לשרוד עד 20 שנים.

 

היתרונות של ציפוי שיניים

אחרי שסיימנו לסקור את אופן ביצוע ההליך, הגיע הזמן לעבור ליתרונות של שימוש בציפוי שיניים על מנת להפוך אותן לאסתטיות יותר. להלן כמה מהיתרונות המרכזיים:

שיניים בעלות מראה טבעי

כמו אמייל השן, גם חרסינה היא לבנה ושקופה. משמעות הדבר היא שאור משתקף מחרסינה בדיוק כמו שהוא משתקף באמייל השן, ומשקף את השכבה שמתחת. השכבה שמתחת לאמייל היא הדנטין הצהוב והשכבה מתחת לפורצלן היא דבק שקושר אותו לשיניים. לכן ציפויי חרסינה נראים טבעיים וגורמים לשיניים להיראות לבנות באופן טבעי.

 

עמיד בפני כתמים

כתמים יורדים מחרסינה בקלות, בדיוק כמו שהם יורדים מזכוכית, הודות לכך שהחרסינה היא סוג של קרמיקה. לפיכך, ציפויי חרסינה מיוצרים לא רק להלבנה התחלתית של השיניים אלא גם לשמירה על הצבע הלבן, גם אם לעיתים קרובות אתם צורכים מזון ומשקאות המייצרים כתמים.

 

אריכות ימים ועמידות

ציפויי חרסינה חזקים ויכולים להחזיק מעמד עד 10-20 שנים כל עוד הם מטופלים היטב. כך שברגע שביצעתם את הליך הציפוי, לא תצטרכו לדאוג בנוגע לשיניים שלכם לזמן רב.

 

תוצאה מיידית

התוצאה במקרה של פתרון רפואי זה היא מיידית. אינך צריך לחכות חודשים או לעבור פגישות מרובות כדי שהתוצאות יתחילו להופיע. מיד בסיום התהליך, השיניים שלך יהיו מבריקות וזוהרות, בדיוק כפי שרצית.

 

העלאת הביטחון העצמי של המטופל

תסביכים בדימוי העצמי קשורים פעמים רבות לבעיות במראה החיצוני, אשר כתוצאה ממנו הביטחון העצמי יורד. התהליך יעזור למטופל להרגיש טוב יותר לגבי המראה שלו, וכך יעלה את הביטחון העצמי.

 

חלל פה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה