נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההשלכות הבריאותיות של חיי מין מגוונים

מוצרי סקס

שמדברים על חיי מין מגוונים, יש כאלו שמעט ילחצו מהנושא, הכוונה בחיי מין מגוונים הוא לא רק ליחסי מין חד מיניים, למרות שאנחנו לא שופטים, כל אחד יכול לעשות מה שמספק אותו ועושה לו טוב.

אלא בחיי מין מגוונים אנו גם לא מדברים על מגוון גדול מאוד של בני זוג שמחליפים, אלא מדובר על הוספת כמה דברים קצת יותר מענייניים ומגוונים לאקטים המיניים.

אבל האם יש השכלות בריאותיות על גיוון בחיי המין, ואם כן עד כמה זה באמת ישפיע לטובה או לרעה על המצב הבריאותי שלכם.

זוג

 

חיי מין מגוונים – כי מיניות זה חלק בלתי נפרד מהחיים

המיניות שלנו, היא יצר שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אנו כבני אדם עוד משחר ההיסטוריה יצורים מיניים, לכן קיום יחסי מין הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו עד כדי כך שמדובר גם על צורך קיומי והמשך קיומו של המין האנושי.

אבל ביחד עם חיי מין מגוונים, מגיעים עוד לא מעט יתרונות בריאותיים, אמנם בכל המחקרים שבוצעו בנושא הבריאות והמין לא נמצא קשר הדבוק ומובהק שקובע שקיום יחסי מין מונע מחלות קשות, אבל בהחלט יש ממצאים ממש מיוחדים שכדאי שתכירו.

 

המקיימים חיים יותר

במחקר שנעשה באוניברסיטת קווינס נמצא כי אנשים מבוגרים בגיל העמידה אשר חווים אורגזמה יותר מפעמיים בשבוע, שיעור התמותה נמוך יותר, ביחס לכאלו שמקיימים יחסי מין בתדירות יותר נמוכה.

 

לב אמיץ

למרות הנטייה לחשוב כי אלו שמקיימים יחסי מין בגיל מבוגר עלולים להגיע למצב של שבץ או התקף לב, יש משהו שדווקא עובד אחרת, קיום יחסי מין מועיל למשאבת הדם (שהיא הלב) והיא המשאבה המרכזית, והנה עוד מיתוס שמתנפץ לכם עכשיו.

אז נכון, יש לא מעט יתרונות בקיום יחסי מין, וכל עוד המוח ואיבר המין מתפקד (כלומר אנחנו חיים) אנחנו נהיה יצורים מיניים, אבל ביחד עם כל זה גם עולה עוד סוגייה, מתי קיום יחסי מין בתדירות גבוה הופך להיות סטייה, מתי אנחנו בגדר הנורמל ועד כמה הגיוון יכול להועיל או להזיק.

 

מה נחשב לסטייה מינית

אחד הדברים הנחשבים לסטייה מינית הוא קיום יחסי מין סאדו מזוכיסטיים אשר באמצעות גרימת כאב גורמת להנאה מינית, היום יש לא מעט כאלו אשר מנסים לגוון את חיי המין שלהם באמצעות כל מיני כלים כאלו המשמים בעיקר לפעולות סדיסטיות, אבל אפשר לנסות לגוון עם ציוד נכון ועם הכוונה שלא תביא אתכם למקום של סטייה שרק תגרום נזק לחיי המין שלכם, אז לפני שאתם רוכשים ציוד כזה, כדאי מאוד לעשות את זה ולרכוש אך ורק דרך חנות סקס מומלצת שתדע להתאים לכם את מה שאתם צריכים במידה שתתאים לגיוון אבל מצד שני לא תגרום נזק.

ישנם כלים לשימוש סדיסטי שנועדו לגיוון מעט של חיי המין ולגרימת ריגושים, אבל אם לא תעשו בזה שימוש נכון יכול להיגרם נזק ואפילו כאבים, לכן חשוב לקבל הדרכה מלאה לשימוש נכון ללא גרימת נזק וכאבים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.