נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל דרכי ההתמודדות עם התקפי פאניקה

עיניים

יצא לכם לאחרונה לחוות התקף פאניקה? אתם חוששים שזה יקרה לכם שוב ומנסים להבין מה ניתן לעשות בנידון? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר טיפים שיוכלו לשנות את חייכם בצורה משמעותית, כי אין סיבה להאריך את הסבל.

מציאת הגורמים

תמיד כאשר מדברים על טיפול בהתקפי פאניקה ניתן לראות שאחד מהדברים הכי חשובים שיש זה למעשה להבין למה זה בכלל קורה. לכל אחד מאיתנו זה יכול לקרות בגלל סיבה אחרת, כמו לדוגמא: לחץ, מתח, עודף משימות שאיתן עלינו להתמודד, אך יכולות להיות גם סיבות אחרות. יש כאן לא פעם גם גורם גנטי שיכול להשפיע ואף מחלות רקע אחרות. למען האמת, ניתן לראות שאפילו אורח החיים יכול להשפיע על התקפי הפאניקה, שכן אין ספק שאדם שעושה פעילות גופנית באופן קבוע יהיה, כמעט תמיד, בריא יותר גם מבחינה נפשית. לכן יש חשיבות עליונה להבנה של הגורמים, שכן אם נדע מהם הגורמים שמובילים להתקפים הללו, נוכל להתמודד איתם טוב יותר.

לעוד מידע: https://www.kernelios.com/קורסים/

איש בשיגעון

טיפול CBT

כיוון שאתם לא היחידים שסובלים מהתקפי פאניקה, שכן זו תופעה מאוד נפוצה בעולם כולו, אנחנו יכולים לראות שיש היום מגוון רחב של טיפולים שביניהם תוכלו לבחור. מה שכן, ממש כפי שלא קל לבחור טיפול שיהיה יעיל ביותר כנגד פטרת ציפורניים ברגליים, כך גם לא קל לבחור את הטיפול הנכון להתקפי פאניקה. עם זאת, ניתן לראות שבשנים האחרונות טיפול CBT הינו הטיפול המועדף, שכן מדובר על טיפול שלמעשה בוחן את דפוסי החשיבה של המטופל, את עולם הדימויים שלו ואת אופן ההתנהגות שלו. בהתאם לכל אלה, ניתן ללמוד כיצד לשנות את הדפוסים הפחות חיוביים, שלא פעם מובילים להתקפי הפאניקה, מה שבסופו של דבר יוצר שינוי. עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לבחור בטיפול הזה, זו העובדה שמדובר על טיפול יחסית מהיר. אם נשווה את האופציה הזאת לטיפול פסיכולוגי הכולל פגישות עם פסיכולוג, אנחנו נראה שכאן מדובר על טיפול הרבה יותר מהיר, אז למה לדחות עוד את הדברים ולסבול מעוד התקפים שעלולים להגיע?

בחרו היטב את המטפל שאליו אתם פונים

בין אם אתם חושבים לעבור טיפול CBT ובין אם אתם רוצים לעשות כל טיפול אחר, אנחנו ממליצים לכם לבדוק במי אתם בוחרים. עצם העובדה שיש הרבה שיטות טיפול ולא מעט מטפלים זה טוב ויפה, אך כמובן שיש אנשי מקצוע שיהיו טובים עבורכם יותר מאחרים. לכן, בבואכם לבחור את המטפל שאליו תפנו, כדאי יהיה לבדוק האם הוא מומלץ? האם הוא מוכר? האם הוא זמין עבורכם? ובנוסף, כדאי לכם גם לברר כמה זה יכול לעלות. אומנם אין מישהו שלא היה מוכן לשלם הרבה כדי לא לסבול יותר מהתקפי פאניקה, אך כדאי לדעת שלא תמיד העלות של הטיפול חייבת להיות גבוהה.

גם בעת בחירת מעבדת אורתופדיה חשוב מאוד לבחור נכון. ניתן לקבל מידע באתר https://www.amit-ortho.co.il/

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים