נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות והחסרונות של ניתוח כפתורים

מטופל לפני הניתוח

ניתוח כפתורים הוא ניתוח שכיח אשר נועד לשפר את רמת השמיעה.יחד עם זאת, מדובר בניתוח לכל דבר אשר יש לו יתרונות וחסרונות. מהם? כל הפרטים – במאמר הבא.

ניתוח כפתורים – יתרונות

ניתוח כפתורים הוא ניתוח שכיח אשר מתבצע לצורך החדרה של צינורות אוורור אל תוך האוזניים, וזאת בכדי למנוע ירידה באיכות השמיעה. מדובר בניתוח לכל דבר ועניין אשר מתבצע תחת הרדמ מלאה ובבית חולים בלבד, כאשר היתרון הבולט ביותר של הניתוח הוא ללא ספק אחוזי ההצלחה הגבוהים, אשר עומדים על 90 אחוז ואף יותר מכך. בנוסף, מדובר בניתוח אשר מתאים כמעט לכל חתך הגילאים ולכן הוא רלוונטי למגוון רחב באולכסייה, גם בעבור אנשים מבוגרים מאוד. בנוסף,מדובר בהליך מהיר יחסית עם זמן התאוששות קצר, ולכן הוא מומלץ בעבור אלו אשר סובלים מירידה באיכות השמיעה.

סימוני הניתוח

ניתוח כפתורים – חסרונות

על אף אחוזי ההצלחה הגבוהים של הניתוח, עדיין מדובר בניתוח לכל דבר ועניין ומשום כך עלול המטופל לסבול מתופעות לוואי אשר כוללות בין היתר חשיפה לזיהומים, סיבוכים פוסט ניתוח אשר כוללים נזק זמני או תמידי לעור התוף הרגיש,דימומים חזקים מאזור התעלות, כמו גם 20 אחוז לכישלון מוחלט של הניתוח, וזאת משום שישנם מצבים מורכבים אשר הניתוח איננו מצליח לפתור. בנוסף,מדובר בניתוח אשר נעשה בהרדמה כללית ולכן ישנו סיכון גם לתגובה אלרגית לחומרי ההרדמה או זמן התאוששות ארוך אשר יצריך קבלת טיפול תרופתי נוסף החושף את המטופל לתופעות לוואי נוספות, בעיקר אם למטופל הסובל מירידה בשמיעה יש רקע רפואי מורכב אשר מעמיד אותו בסיכון גבוהה יחסית.

האם יש תחליף ראוי לניתוח כפתורים?

כאמור, ניתוח כפתורים הינו ניתוח שכיח אשר מתבצע מדי יום בבתי חולים ברחבי הארץ. יחד זאת,מדובר בניתוח לכל דבר ועניין אשר לו יש את היתרונות והחסרונות כפי שציינו לעיל, אולם כיום ישנו תחליף ניתוחי מצוין – איירפופר. מדובר במכשיר לא פולשני אשר פועל תחת לחץ אוויר מתון ומאפשר פתיחה של תעלות השמיעה, במספר טיפולים אשר החל מהטיפול הראשון ניתן כבר להבחין בתוצאות מצוינות בשיפור איכות השמיעה. מדובר במכשיר אשר נבדק בשורה ארוכה של מחקרים בכדי לבחון האם הוא יכול להוות תחליף לניתוח הכפתורים, ואכן נמצא כי מדובר בטיפול יעיל אשר עשוי לגרום לכך שלא יהיה צורך בניתוח כפתורים. בניגוד לניתוח עצמו, לטיפול באמצעות המכשיר אין תופעות לוואי או סכנות, ומדובר במכשיר בטיחותי לחלוטין אשר אושר גם ע"י משרד הבריאות בארה"ב,ולכן הוא מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר אשר באמצעותה ניתן למנוע ניתוח כפתורים מורכב. מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות המכשיר המשנה את כל מה שחשבתם על טיפול בירידה בשמיעה והימנעות מניתוח? היכנסו עוד היום לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.earpopper.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים