נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות של מאמן כושר אישי על פני אימון עצמאי

אימון אישי

כמה קשה לנו להרים את עצמינו מהספה הנוחה על מנת לעשות אימון כושר טוב ויעיל? כנראה שאחרי יום ארוך התשובה היא מאוד. תנו לנו לעזור לכם דרך מאמן כושר אישי, מקצועי וכזה המתאים לכם את האימון באופן אישי, לאחר בניית תכנית אישית, כך שתראו תוצאות ותהיו חדורי מוטיבציה.

כולנו מכירים את הסדר היום הארוך שיש לכולנו ואת שגרת החיים הלחוצה בה המוטיבציה לא בשיאה, בייחוד אחרי יום עבודה ארוך, והרצון לשבת ולא לעשות דבר כנראה שגובר על הרצון לרוץ, לעשות הליכה או להתאמן. מה אם היינו אומרים לכם שיש שיטה מנצחת בדמות מאמן כושר אישי, המוצעת לך דרך מאמן כושר אישי בגוף1, שלא רק שתגרום לכם להרים את עצמיכם מהספה, אלא שתעשו זאת ברצון ובציפייה גדולה? נשמע לכם טוב – רק חכו עד שתראו כמה סוגי אימונים וכמה מאמנים מוצלחים יש למקום להציע.

מתיחות שונות

אילו סוגי אימונים אתם מציעים?

נתחיל בכך שהאתר מציע לכם לבנות תכנית אונליין בה אתם קובעים את סוג התוכנית שרצו; אם זה הרזייה, ריצה, פיתוח או עיצוב הגוף, ויועץ מוסמך מטעם גוף1 יעזור לכם למצוא את התכנית הטובה ביותר עבורכם. במידה ואתם מעוניינים בתכניות הקיימות כבר באתר, תוכלו למצוא אימונים כמו; TRX, אימון כושר אישי להרזייה, אימון כושר אישי לילדים ונוער, אימון כושר אישי משולב בקיק-בוקסינג, אימון כושר למבוגרים או לקשישים (גיל הזהב), אימון כושר זוגי לאחר הלידה ולבסוף גם אימון כושר זוגי, אם תרצו לחלוק את החוויה עם בן/בת הזוג או חבר/חברה טובים. כפי שניתן לראות ממגוון האימונים המוצעים, כל אחד יכול למצוא את עצמו ולהתאים אימון כושר גופני עם תשומת לב אישית, המון סבלנות והתייחסות לפרטים הקטנים.

למה אנחנו?

שאלה טובה! מעבר לכך שאנו מונים יותר מ-30 מאמני כושר בפריסה ארצית, דרך אימוני הכושר האישיים אנחנו לא רק גורמים לאנשים להיות מרוצים מגופים, אם זה לרדת במשקל, לפתח את גופם או באופן כללי לאהוב את מה שהם רואים מול המראה, אלא מדובר בסוג אימון אקסקלוסיבי עם מאמני כושר מהקצועיים בתחום.  אנו עובדים רק עם מאמני כושר בעלי ניסיון באימון כושר אישי, אחד על אחד, שמצוותים אליך עד שאתם מגיעים למטרתך, או יותר נכון, למטרתכם המשותפת, באימונים מחוץ לבית, בפארק או בגינה ואפילו אימונים ביתיים. מעבר לכך, מדובר במאמנים עם תעודת השכלה רלוונטית ומתאימה, כאלו שקיבלו פידבקים חיוביים מלקוחות וכמובן כאלו העומדים בסטנדרטים הגבוהים של גוף1.

מתי אני יכול להתחיל וכמה זה עולה לי?

אם גם אתם מבולבלים וצריכים עוד מידע, אתם יכולים בשמחה להתייעץ איתנו ולשמוע עוד פרטים בטלפון או לקבוע פגישת ניסיון בעלות של 100 ₪.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי