נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את טיפול הרדיאס – מהם הדברים שניתן לסדר בעזרתו

מוצרי בריאות

הרדיאס נכנס לתחום שלן הטיפולים הקוסמטיים והצליח לכבוש נתח נרחב מהם רבים מבין האנשים כיום הן גברים והן נשים מעדיפים את הטיפול הזה על פני מתיחת פנים קלאסית

שהתבצעה עד לא מזמן.

לא סתם זכה הטיפול  לכך מתיחת פנים קלאסית היא ניתוח לכל דבר היא מתבצעת בהרדמה כללית, יש בה צלקות שנשארות לאחר הניתוח ההחלמה ארוכה מאד והתוצאות שלה לא

מיידיות.

כל הבעיות האלו גרמו לרבים מהרופאים למצוא טיפולים שונים שיתנו את אותה התוצאה וללא החסרונות.

במאמר זה תכירו את טיפול הרדיאס ומם הדברים שניתן לסדר בעזרתו.

 

הכירו את טיפול הרדיאס

אחד הטיפולים שכבש את עולם הקוסמטיקה הן ההזרקות יש מגוון רחב של חומרים שניתן להזריק על מנת למלא קמטים שונים. אחד החומרים האלו הוא רדיאס מדובר בחומר דמוי סידן שמוזרק על צינורית דקה ולכן כלל לא מרגישים כאבים בתהליך ההזרקה רמת הכאב משתנה בין אדם לאדם אך כאלו שמגדירים את עצמם כבעלי כוח סבל נמוך מגדירים את תהליך ההזרקה כסביל.

החומר הזה מוזרק אל המקומות שבהם יש קמטים וחריצים עמוקים קו הלסת, אזור הפנים, החיבורים שבין האף לפה.  כמו בכל טיפול רפואי יש צורך להקפיד על בחירה של רופא מקצועי שכבר ביצע הזרקות כאלו בעבר ומכיר את החומר ואת אופן הפעולה שלו על מנת למנוע תופעות לוואי שונות ולהימנע מהזרקה לא נכונה.

 

3 סיבות שבהן כדאי מאד להזריק רדיאס

חוסר נפח באזור הפנים

יש כאלו אנשים שהפנים שלהן אינן נפוחות והמראה של הפנים שלהם רזה במיוחד בצורה טבעית ללא קשר לתזונה או לאוכל. הדרך היחידה למילוי נפח של הפנים הוא על ידי הזרקת רדיאס במקום שבו מעוניינים לטפל בהם. הטיפול מתאים לכל מטופל כמו כן ניתן להזריק אותו ברקות, בשפתיים, באזור הלסת.

 

לבעלי קמטים וקמטוטים רבים באזור הפנים

כל אדם שהוא מעל 30 מגיל את התהליך של הזדקנות העור כחלק מהתהליך הזה גם הפנים מלאות קמטים הדרך הטובה ביותר למילוי הקמטים הוא שימוש ברדיאס .

 

מחליף ניתוח אף

רדיאס מחליף ניתוח במקרים רבים מאד אלו שמעוניינים לבצע ניתוח אף מבינים כי ניתן לבצע הזרקות במקום ברדיאס למשל.

 

חסרי נפח באזורים של כפות הידיים

לאלו שנולדו עם אזורים של כפות ידיים הדרך הטובה ביותר למלא את האזור החסר היא על ידי הזרקת רדיאס.

התוצאות של טיפול זה הן מיידיות ויש צורך לחזור עליו כל שנה וחצי שנתיים.

לסיכום: מאמר זה מדבר על טיפול רדיאס שהוא הזרקה של חומר דמוי סידן הוא מונה את האזורים הרבים ואת המצבים שבהם ניתן לטפל בו מילוי נפח באזורים שונים כמו קו הלסת והידיים, מחליף ניתוח אף וממלא קמטים.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים