נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על טיפולי יישור שיניים

ילדה עם גשר

בשנים האחרונות עם עליות המודעות לרפואת שיניים מתמקדת, יישור שינים הפך לתהליך שכיח בקרב מבוגרים. תודות להתפתחות חסרת תקדים בשיטות השונות ליישור שיניים. כיום ניתן ליישר את השיניים מבלי לפגוע במראה האסתטי או לפגום בבריאותן. כיום יש מספר שיטות ליישור שיניים, בעזרה מקומית של רופא שיניים בקרית ביאליק, הצלחנו להבין מה כל כך ייחודי בשיטות הקיימות היום.

 

עד לא מזמן טיפולי שיניים נעשו בעיקר אצל קרב ילדים ובני נוער, אחת מהסיבות העיקריות היא תקופת הטיפול הארוכה וההשפעה על מראה השיניים. מבוגרים רבים חששו להתחיל הליך כזה והשלימו עם מראה שיניהם מפחד להתחיל בהליך "ילדותי". כיום עם התקדמות רפואת השיניים קיימים אורתודנטים אשר נותנים מענה לישור שיניים אסתטי. כיום אפשר לראות מספר שיטות כמעט ובלתי נראות בהן משתמשים רופאי השיניים. עלויותן גבוהות מעלויות הטיפול הרגיל.

אישה לאחר הטיפול

 

גשר או בלי?

עד לא מזמן השאלה הזו בכלל לא יכלה להישאל. אך חשוב לזכור, לפני שאנו ניגשים לרופא שיניים עלינו לעשות מחקר מקיף. המחקר לא אמור להיות כמו עבודה על ייעוץ ארגוני של ד"ר יורם דובובסקי, אלא מחקר פשוט שגם אתם יכולים לבצע. תוכלו לשאול את רופא השיניים לעבודתיו, לקרוא ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש על פועלו ואף ליצור קשר עם לקוחותיו.

 

האפשרות הראשונה היא יישור שיניים פנימי, באמצעות קוביות פנים השן.

יישור שינים פנימי הינו תהליך של השמת קוביות בחלקו האחורי של השן. הקוביות נבנות בצורה מסודרת ובהתאמה מרבית למבנה הלסת והשיניים של המטופל. את שיטה זו ניתן לראות בשימוש כבר כ-כמה עשורים, השיטה בעלת אחוז הצלחה גבוה במיוחד. טיפול מהסוג הזה, כמו כל טיפול שיניים דורש מקצועיות מירבית מהרופא המבצע. השיטה בלתי נראית ולא גורמת לכל הפרעה בדיבור המטופל או בתפקוד היום יומי. כמו היתרונות, יש גם חסרונות. אחד החסרונות הם עלויות הטיפול הגבוהות. בשנים האחרונות העלויות ירדו משמעותית, אך בטיפול מהסוג הזה המטופל צריך לבקר במרפאת השיניים אחת לחודש.

 

האפשרות השנייה היא ישור שיניים שקוף דרך קשתיות שקופות הניתנות לשליפה. תהליך יישור השיניים מתבצעת באמצעות קשתית שקופה אשר מולבשת על שיני המטופל. הקשתית מסייעת בהזזת השיניים למקום הרצוי. על המטופל להלביש את הקשתיות המותאמות אישית במשך כשבועיים. ככל שיחזרו על תהליך זה מספר רב יותר של פעמים כך התזוזתיות תהיה גדולה יותר. עד לא מזמן שיטה זו הייתה מיועדת למקרים קלים, מפני שלא ניתן לחזות את ההטייה בשן המטופל.

בעשור האחרון עם התקדמות רפואת השיניים, פותחה שיטה מתקדמת במיוחד בשם "אינוזיליין" אשר הופכת את הטיפול ליעיל גם במקרים מורכבים יותר. פה המטופל, הלסתות ושיניו עוברות סריקה באמצעות מצלמת תלת מימד. האורתודנט המטפל מנתח את הסריקה ובהתאם לכך קובע את צורת הטיפול. במחשב המטופל יוכל לראות את התוצאות הצפויות כתוצאה משימוש בשיטה זו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה