נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ויאגרה- הפתרון לבעיות בחיי מין

בחורה לא מרוצה מהגבר

גברים רבים סובלים מבעיות בתפקוד בחדר המיטות כגון: בעיות זקפה, שפיכה מוקדמת ועוד. מנגנון הזקפה פועל בזמן גירוי מיני, המוח משדר אותות למערכת העצבים באיבר המין הזכרי, זרימת הדם מתגברת וכך נוצרת זקפה. לעיתים ישנם בעיות בתפקוד המיני שגורמות לזקפה לא להגיע או להיפסק לאחר זמן קצר.

בעיות בתפקוד המיני עלולות להיווצר מכמה סיבות, הסיבות הללו מתחלקות ל- 2 סוגי בעיות:

 

בעיות רפואיות פיזיולוגיות

  • מחלות לב עלולות ליצור בעיות אין אונות כיוון שטרשת העורקים יוצרת חסימה של העורקים וזרימת דם לקויה, זרימת הדם חשובה על מנת לגרום לאיבר המין הגברי להזדקף, ברגע שאין זרימת דם חזקה נוצרות בעיות בזקפה.
  • תופעות לוואי שימוש בתרופות בעלות תופעות לוואי שגורמות בעיות של שפיכה מוקדמת או בעיות אין אונות, עלולות לגרום לבעיה בקיום יחסי מין.
  • אורח חיים קלוקל באורח חיים המלווה בשימוש באלכוהול, סמים או עישון סיגריות כדרך קבע עלול לגרום לבעיות אין אונות.
  • סוכרת מחלות כמו סוכרת הגורמות פגיעה במערכת העצבים עלולות להשפיע על התפקוד בחדר המיטות ולגרום לבעיות בזקפה.

 

בעיות נפשיות פסיכולוגיות

  • חרדה/ לחץ במהלך שגרת היומיום אנו לעיתים נתונים לשגרת יום עמוסה וללחצים רבים הנגרמים מהסביבה, מהעבודה, מהקרובים לנו, התחייבויות ועוד, לפעמים הלחצים הללו גורמים לבעיות זקפה או שפיכה מוקדמת.
  • בעיות בזוגיות במידה ואתה אינך נמשך לבן או בת הזוג שלך, אם אתה חווה בעיות בזוגיות שגורמות לך להרגיש לא נחשק, סיבות אלו עלולות לגרום לאין אונות.
  • דיכאון במידה ואתה שרוי בדיכאון אתה לחלוטין עלול לסבול מירידה בחשק המיני ובעיות אין אונות או שפיכה מוקדמת.

 

ישנן דרכים לטיפול בבעיות אין אונות, חוסר זקפה, שפיכה מוקדמת וכדומה. אך טרם הטיפול חשוב לאבחן את הסיבה לבעיות! התייעצו עם רופא או פסיכולוג ונסו להבין מהי הסיבה האמיתית לבעיות הללו.

 

דרכי טיפול

אחת מדרכי הטיפול בבעיות בחיי המין היא שימוש בכדורים הגורמים זקפה. התרופה המוכרת ביותר בתחום היא ויאגרה, התרופה מגיעה בצורת כדור ומשתמשים בה דרך הפה בבליעה.

הויאגרה פותרת בעיות אין אונות וגורמת לזקפה לזמן ממושך ומונעת שפיכה מוקדמת ובכך מאפשרת הנאה מינית לטווח ארוך יותר. אל מול כל יתרונות הויאגרה עומדים גם החסרונות, כיוון שהויאגרה היא בעצם כדור כימי הנכנס לגוף וגורם לזקפה ישנם גם אפשרות לתופעות לוואי וסכנות בשימוש בתרופה.

 

תופעות לוואי – סכנות המצויות בשימוש בויאגרה

תופעות לוואי כמו כאבי ראש, הסמקה, סחרחורות,זקפה ממושכת מאוד, שלשול. השימוש בתרופה לא רצוי לאנשים החולים במחלות לב או בעלי לחץ דם גבוה.

החלק האופטימי – ישנו תחליף לויאגרה, הנקרא קמגרה (כל הפרטים נמצאים כאן) https://kamagrapharm.com/ שאינו מצריך מרשם רופא ומטפל ביעילות בבעיות אין אונות וגורם לזקפה ממושכת.

 

לסיכום

אם בעבר התפקוד המיני היה נפגע בשל בעיות אין אונות וגורמים נוספים, מה שגרם להרבה מאוד אנשים לחשוב שמדובר בגזרה ואפילו פגע במערכות יחסים או בחיי נישואין.

אנו גאים לבשר שהמציאות היום מאירה פנים בנושא. והעיקר שנהיה בריאים ושמחים!

 

טבליות לבנות מבקבוקון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.