נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

זני קנאביס רפואי: איך לבחור נכון?

צמח רפואי

מפגינים סביב נושא זה, מבצעים פעילויות חברתיות כהתרסה על כך שאין הסדרה על צריכה של צמח זה בארץ, חקיקה יכולה לקום וליפול על קול העם.

צמח הקנאביס הביא לשינוי חברתי ענק והעלאת מודעות לסגולות השונות שניתן לרתום אותן למען בריאותינו.

ישראל הפכה להיות מעצמה של קנאביס רפואי בזכות מחקר ותנאי מזג אוויר מצוינים.

אם כל הטוב הזה נמצא למרגלותינו, איך יודעים מה כדאי לנו? מה יתאים לנו יותר מהכל?  

 

מעשה והשלכות

אם את קוראים את שורות אלו, ככל הנראה אושר לכם רישיון לקנאביס רופאי. קבלו את ברכתנו ואת תמיכתנו. ידוע שלא סתם מקבלים רישיון לקנאביס רפואי. כעת, שהרישיון בידכם, עליכם להבין – רישיון לתרופה זו צריך לקבל יחס כמו כל תרופה אחרת. צריכה מוגברת שללא לצורך יכולה להעפיל על יכולות הגוך לקלוט את ה- THC ולגרום לתופעות לוואי לא רצויות כמו פרנויה והפרעות נפשיות. קנאביס רפואי נועד בראש ובראשונה לסייע בצרכים רפואיים, וחריגה מצרכים אלו כלפיי עצמכם יכולה להיות הרסנית.

 

מודעות עצמית

עכשיו שמילות ההזהרה מאחורינו, הסתכלו על עצמכם וחשבו מה הן ההשלכות של מצבכם הבריאותי הנוכחי. נסו להבין בראש ובראשונה מול עצמכם איזה קשיים אתם חווים ביום יום. האם אלו קשיים נפשיים? קושי בריאותי? כאבים כרוניים? אין תשובה לא נכונה כשאתם מנתחים את הבעיה שלכם. כאב כרוני יכול גם לגרור קושי נפשי ומצבים מורכבים נוספים. הכרת הבעיה תסייע לכם באבחון הזנים המומלצים.

 

הכרת הזנים

לכל חברה מוכרת בישראל בתחום זה יש ממש "תפריט" משלה לזני קנאביס רפואי.  המבחר מגוון מאוד, ההיצע גבוה וכל זן יכול לטפל בבעיה אחרת. טרם בחירתכם, קראו את כל המידע שיש לחברה להציע לכם בתחום הקנאביס. הכרה מעמיקה עם המונחים, היסטוריית שימוש והמלצות תסייע לכם במיקוד הבחירה.

 

התורה על רגל אחת

אם נתמקד רגע על תהליך הבחירה, לרוב הזנים יתחלקו לאינדיקה, הידוע כחומר לטיפול של אחרי שעות העבודה ושעות הלילה וסאטיבה מוכר כחומר לטיפול ביום. החומר הפעיל שעוזר לנו להיות יותר ערניים בזמן הצריכה הוא ה -THC. החומר הפעיל יותר באינדיקה הוא – CBD. לכן, כאשר אתם בוחרים זן, מאזן המינונים של זנים אלו יכול לספר לכם לאיזה זמן ביום החומר מיועד.

 

דוקטור, תציל אותי!

הדרך הטובה ביותר לבחור בזן הרפואי הנכון לכם הוא ביחד עם הרופא המטפל שלכם ורופא מומחה בתחום הקנאביס הרפואי. כיום יש מדע שלם מאחורי תעשייה זו, ולצרכנים החדשים בתחום זה יכול להיות מאוד מרתיע. התייעצות עם גורם רפואי מומחה תוכל לעזור לכם להבין כיצד כל חומר פעיל משפיע עליכם, מהן תופעות הלוואי, מהן דרכי הצריכה מומלצות לכם וכיצד להתחיל לצרוך בפעמים הראשונות. זכרו – הסוד טמון באיזון.

 

תפרחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.