נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חגורת הריון להפחתת כאבים

איש בהריון מתקדם

חגורות היריון עשויות לחולל הבדל משמעותי עבור נשים הרות, היות ומדובר במוצר המאפשר לכן להחזיר את טווח התנועה המרבי שלכן, בעוד שהבטן שלכן נתמכת וגם הגב התחתון. חגורת גב היריון בעצם מסייעת בהפחתת כאבי הגב של האישה, בתקופתה הקסומה.

אין ספק כי מדובר בתקופה יפהפייה, קסומה ומקרבת לבבות. כשאת הריונית, כולם הרבה יותר מחויכים אלייך ודואגים להזכיר לך שאת ממש זוהרת וקורנת. יחד עם זאת, במקרים מסוימים, נשים עשויות להקרין שפיפות ודכדוך רב, וזאת בעקבות שלל סיבות הקשורות לפעמים גם בכאבי גב עליון ותחתון. כאבי גב אצל נשים בהיריון בדרך כלל יורגשו בגב התחתון, היות והמשקל של הבטן ההריונית הוא רב ונוצר עומס על הגב. חגורות היריון בעצם נועדו להפחית את העומס הזה הנוצר על הגב על התחתון, תוך כדי שהחגורות למעשה תומכות גם בבטן מתחתיה. כשהבטן נתמכת וגם הגב שלך, את מרגישה הרבה יותר טוב, משדרת החוצה משהו הרבה יותר נעים, מקבלת הרבה יותר מחמאות ומרגישה, באופן כללי, פשוט פנטסטי. אם אתם סובלת מכאבי גב, בדקי עוד היום לגבי חגורת היריון. חנות בית בריאות הגב היא החנות המומלצת עבור פתרונות כאבי גב בזמן היריון. צוות המומחים בית בריאות הגב תמיד יהיה שם עבורך ועבור התאמה מוחלטת של חגורת היריון להפחתת כאבי גב.

אפשר לבחור חגורת היריון באופן חופשי וללא התייעצות?

ברוב המקרים, חגורות גב להיריון יפיקו תועלת אדירה ללובשות אותן, אך עדיין, השימוש בחגורות אלו מותנה בייעוץ עם הרופא שלך.  במידה ואת חשה בכאבים חמורים בגב, לא בטוח כי חגורות היריון הן הפתרון בשבילך, ויכול להיות שאת זקוקה לטיפול רפואי מסוג אחר. בשל זאת, תמיד חובה להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאת לובשת אמצעים כאלו ואחרים להפחתת כאבי גב.

במידה והתייעצת עם הרופא ויש אור ירוק על חגורות היריון, תוכלי לבחור חגורה לבנה או ורודה במידות שונות, בעוד שאת זוכה לתמיכה מלאה שמגיעה מתחת לבטן וסביב הגב התחתון וכלוב הצלעות. התמיכה גורמת לכך שתוכלי להשיב את טווח התנועה המלא שלך, ולא תצטרכי להרגיש שאת "סוחבת" בטן הריונית כבדה. אין ספק, חגורות היריון הן כמעט מחייבות ואלמנטריות. במקרים בהם את לובשת חגורות היריון, מומלץ מאוד גם לשמור על פעילות ספורטיבית (מותאמת על ידי הגורם הרלוונטי ו\או הרופא שלך) מסוימת, מה שיאפשר לך להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמך בדרך כלל.

חגורת גב להיריון מתחת לבגדים

את חגורת הגב שלך אף אחד לא יראה, ורק את תדעי שאת לובשת את החגורה מתחת לבגדייך. חגורות גב היריון נוחות ביותר, והן עוטפות אותך בדיוק בנקודות המתאימות להפחתת כאבי הגב בזמם ההיריון. תוכלי לרכוש חגורת הריון און ליין, וניתן גם ליצור קשר טלפוני עם מומחי בית בריאות הגב בכדי לקבל ייעוץ רלוונטי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הבלוג של המגזין