נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי טיפולים בפטרת ציפורניים ברגליים ובידיים

כפות רגליים

אתם סובלים מפטרת בציפורניים שחוזרת על עצמה לעיתים קרובות? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם תוהים מה כדאי לעשות בנידון.

האמת היא, שאתם לא היחידים שסובלים מהמצב הזה ולכן בוודאי תשמחו לדעת שיש גם מספר טיפולים יעילים שכדאי לנסות.

 

למה זה קורה?

עוד לפני שנדבר על סוגי טיפולים במצב של פטרת בציפורניים, כדאי להבין מדוע זה קורה. אין על כך תשובה אחת נכונה, כי אצל כל אחד מאתנו הסיבה לפטרת יכולה להיות אחרת. יש מספר גורמים שונים שעלולים להוביל למצב כזה, כמו גנטיקה, חוסר הקפדה על היגיינה, גזירה לא נכונה של ציפורניים, חשיפה למזהמים ולחיידקים שונים, הזנחה, גיל ואפילו מחלות מסוגים שונים כגון סוכרת. חשוב לאבחן מה מוביל אצל כל אחד לפטרת, כי אין ספק שזה הצעד הראשון לבחירת הטיפול הנכון ביותר. אם, לדוגמה, יש לכם פטרת בציפורני הרגליים פשוט כי אתם הולכים כל היום עם נעליים סגורות ולא שומרים על היגיינה, הרי שהפתרון פשוט מאוד. מצד שני, אם הגורם מורכב יותר, הרי שגם הטיפול יהיה בהתאם.

 

האם אפשר לטפל במצב לבד?

כאמור, יש הרבה מאוד אנשים שסובלים מפטרת בציפורניים ולכן יש גם טיפולים מסוגים שונים. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, באיזה סוג של טיפול אתם בוחרים. יש מקרים קלים שבהם קרמים מסוגים שונים יוכלו לעשות את העבודה, אך במקרים אחרים לא יהיה מנוס משימוש במשחות שיש בהן אנטיביוטיקה. במקרים חריגים וקיצוניים אפשר יהיה לעבור טיפולים משמעותיים ביותר הכוללים פניה אל קליניקה רפואית, כך שכדאי להתחיל מהקל אל הכבד. אתם יכולים להיות בטוחים שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים תהיה לכם אפשרות למצוא לפחות טיפול אחד שיהיה יעיל עבורכם, כך שאין סיבה אמתית לחשוש. כל שעליכם לעשות הוא לשים לב לדברים, לנסות את הטיפולים הקלים בעצמכם ובמידה וזה לא עובד – לפנות אל המומחים.

 

איך לבחור מקום טוב לטיפול בפטרת הציפורניים?

האמת היא, שיש מספר מקומות בישראל של ימינו שבהם תוכלו לעבור היום טיפולים שונים בפטרת הציפורניים. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע אתם בדילמה, כי איך בוחרים באמת את המקום הנכון? והאם בכל מקום תקבלו את היחס הכי טוב שאפשר ואת הטיפולים הכי יעילים? האם בכל קליניקה רפואית שאליה תפנו תפגשו את המומחים הכי גדולים שיש בתחום? התשובה, לצערנו הרב, היא לא. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק מה אחרים חושבים. אומנם זה נכון שלא תשבו בארוחת הצהריים עם הקולגות שלכם מהעבודה ותדברו איתם על פטרת הציפורניים שלכם, אך אונליין תוכלו למצוא לא מעט המלצות בנושא. בדקו את העניין ובחרו קליניקה מתקדמת שבה תהיה לכם אפשרות לעבור את הטיפול הכי טוב ויעיל שיש היום בתחום הזה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי