נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפולים חשובים שחובה לעשות ע"י רופא שיניים מקצועי

רופא ושן

לטיפולי שיניים תפקיד כפול: מצד אחד טיפולי שיניים קריטיים לבריאות הפה ומצד שני יש להם תפקיד אסתטי בולט, ולכן הנטייה של לא מעט אנשים לדחות עד אין סוף טיפולי שיניים ולזלזל בהם עלולה לעלות להם ביוקר.

בשנים האחרונות תחום רפואת השיניים התקדם באופן מהיר, וזאת בשל טכנולוגיות חדשות ומתקדמות שהפכו את טיפולי השיניים לאפקטיביים ונוחים הרבה יותר.

אלו הם כמה מהטיפולים הבולטים שניתן לבצע כיום במרפאות שיניים מקצועיות.

 

  1. רפואת שיניים כללית

בין אם השיניים שלכם בריאות ובין אם לא, יש לבצע טיפולי שיניים שגרתיים כגון צילומי שיניים דנטליים וניקוי אצל שיננית. טיפולים שגרתיים אחת לתקופה יחסכו בהמשך את הצורך בשיקום הפה ובטיפולים יקרים יותר. למרות ששיקום פה קל היום הרבה יותר מכפי שהיה בעבר, עדיין כדאי למנוע נזקים מבעוד מועד.

 

  1. שתלים דנטליים

שתלים דנטליים הופכים נזקים שהיו בעבר לא הפיכים להפיכים. הם מעוצבים באופן המספק את הבסיס לשיקום של שן כך שהיא תרגיש, תיראה ותתפקד כמו שן אמיתית וטבעית לכל דבר. מדובר בשינוי אמיתי של החיים עבור אנשים רבים שנותן את האפשרות לחייך בפה מלא, לדבר ולאכול מבלי להתבייש ולסבול.

 

  1. הלבנת שיניים

אם נראה לכם שהשיניים שלכם הצהיבו יתר על המידה והחיוך שלכם כבר לא יהיה יפה כמו בעבר, תשמחו לדעת שכיום תהליך הלבנת שיניים קל ומהיר יותר מכפי שהיה בעבר. תוך ימים בודדים ניתן להכין עבורכם ערכת הלבנת שיניים שתסיר כתמים מהאמייל (השכבה החיצונית בשן) ותלבין את השיניים במידה הרצויה. ניתן להלבין את הלסת העליונה, הלסת התחתונה או את שתיהן יחד בהתאם לחלקים שנחשפים אצלכם בדיבור או בחיוך. הטיפול לא משנה את צורתה של השן או את השחזורים הקיימים בפה.

 

  1. שיקום הפה

כיום נזקים לא הפיכים הולכים ומתמעטים, וקיימים טיפולים לשיקום הפה עבור כמעט כל מקרה. גם אם איבדתם את כל השיניים בפה, תוכלו להיעזר במערכת שיניים תותבות שישמשו אתכם לתפקוד מלא ולמראה אסתטי. האיכות של שיניים תותבות עלתה פלאים בשנים האחרונות והן מרגישות ונראות ממש כמו שיניים טבעיות. במקרה וניתן להציל חלק מהשיניים, שיניים אלו ישמשו כעוגנים למערכת תותבות חלקית, כאשר התותבות משלימות את השיניים הקיימות.

 

  1. ציפוי חרסינה

הבחירה המושלמת שתבריק לכם את החיוך. מדובר למעשה בציפוי קליפת חרסינה דקה על החזית או המשטחים העליונים של השן. באמצעות ציפוי חרסינה ניתן לטפל במגוון בעיות אסתטיות כגון מרווחים בין השיניים, כתמים, שיניים עקומות ושיניים מושחזות בצורה לא יפה.

 

טיפולי שיניים בירושלים

גם תושבי ירושלים יכולים ליהנות מטיפולי שיניים ברמה גבוהה. המומחים לרפואת שיניים ושיקום פה ד"ר רוברט שרטר וד"ר דוד שרטר וטכנאית השיניים והשיננית שירה שרטר מנהלים מרפאת שיניים בירושלים המציעה מגוון טיפולי שיניים מקצועיים תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר: רפואת שיניים כללית, טיפולי שיננית, שיקום פה מלא, שתלים דנטליים ועוד.

 

קליניקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה