נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 טיפולים שחובה לעשות אצל רופא שיניים

שיניים

עבור אנשים רבים, הביקור אצל רופא השיניים הוא חוויה לא נעימה כלל.

חוויה לא נעימה זו עלולה להפוך לחוויה בלתי נסבלת אם רופא השיניים מבצע טיפולים מסוימים.

מסיבה זו, מטופלים רבים בוחרים להתחמק מרופא השיניים שלהם, או לדחות את הטיפולים הללו.

יחד עם זאת, ישנם טיפולים חשובים שאתם חייבים לעשות בפעם הבאה שתבקרו אצל רופא השיניים שלכם.

יש לציין שאת הטיפולים החשובים שנציג במאמר זה יש לבצע רק אצל רופא מומחה.

 

יישור שיניים

יישור שיניים הוא תחום ברפואת שיניים המכונה אורתודונטיה. מלבד ההיבט האסתטי של טיפול מסוג זה, יישור שיניים נועד לתקן פגמים באופן סגירת הפה שנגרמו על ידי מיקום לא נכון של השיניים. יישור שיניים מתבצע בעיקר על ידי הדבקת סמכים לשיניים, והעברת קשת ביניהם. שיטה זו מאפשרת לרופא השיניים להפעיל כוח מדוד על השן, בכיוון הרצוי. אם אף פעם לא עשיתם יישור שיניים, כדאי שתתייעצו עם רופא השיניים שלכם על הטיפול. יש לציין שיישור שיניים יכול להתבצע על ידי מומחה בלבד.

 

טיפולי שורש

טיפולי שורש הם טיפולים מיוחדים שנכללים בתחום האנדודונטיה. טיפולים אלה נועדו לטפל במקרים חמורים של עששת, ולמנוע ממנה להתפשט לעצם השן. שלבי הטיפול העיקריים הם פתיחת השן, סילוק העששת, סילוק רקמת מוך השן, ניקוי תעלות השורש, מילוי השן וסתימתה. טיפולים אלה הם חשובים במיוחד, ויכולים לחסוך לכם כאב רב. לכן, בפעם הבאה שאתם אצל רופא השיניים שלכם, כדאי שתתייעצו איתו לגבי טיפול שורש, ותשאלו לדעתו. חשוב לציין שטיפולים אלה יכולים להתבצע רק על ידי מומחה.

 

השתלת שיניים

השתלת שיניים היא טיפול מיוחד ברפואת שיניים שנכלל תחת תחום כירורגיית פה ולסתות. טיפול זה נועד להחליף שיניים שאבדו, או שיניים הרוסות המיועדות לעקירה, באופן קבוע, שימנע שימוש בשיניים תותבות. למעשה, השתלת שיניים מאפשרת למטופל ללעוס בקלות וביעילות, ויש לה גם השפעה אסתטית אדירה. אם אתם זקוקים להשתלת שיניים, כדאי מאוד שתפנו לרופא השיניים שלכם בנושא, ולא תדחו את הטיפול. טיפול זה עשוי לשפר את איכות חייכם בצורה דרמטית. חשוב לציין שיש לבצע טיפול מסוג זה רק בידיו של רופא שיניים המומחה לכירורגיית פה ולסתות.

 

סיכום

רופאי השיניים יכולים לסייע לכם במגוון רחב של דרכים. 3 דרכים ייחודיות הן 3 הטיפולים שהוצגו לפניכם במאמר זה. בחרנו בטיפולים אלה משום שמדובר בטיפולים שאינם נפוצים במיוחד, אך יתכן שאתם זקוקים להם. לכן, בפעם הבאה שאתם מבקרים אצל רופא השיניים שלכם, כדאי שתבדקו מה דעתו בנוגע לטיפולים שאתם אולי זקוקים להם. בנוסף, אם אתם חושבים שאתם זקוקים לטיפול מסוים מהטיפולים ברשימה שלהו, כדאי שתשאלו את הרופא שלכם עליו באופן ספציפי. נציין שוב שישנם טיפולים שדורשים את מעורבותו של רופא שיניים מומחה, ויכולים להתבצע רק על ידו. אם תרצו לקבל מידע נוסף אודות טיפולי שיניים, ואף לקבוע תור, תוכלו לפנות למרפאת "כתר", בכתובת https://aminmedical.co.il.

 

טיפול רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים