נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפולי שיניים בזמן הקורונה – כל המידע

טיפול רפואי

עכשיו, אחרי חודשים ארוכים שהקורונה משתלטת עלינו, כולנו כבר הבנו שהיא כאן כדי להישאר.

משמעות הדברים היא שעלינו למצוא את הדרך שלנו לחיות לצידה, כי זה לא באמת אפשרי לעצור את חיינו לאורך זמן רב כל כך.

עד היום וויתרתם על ביקור אצל רופא השיניים שלכם כי זה היה נראה לכם בעייתי כשיש וירוס שמשתולל בחוץ? כדאי שתדעו שזו לא תמיד הבחירה הנכונה.

אומנם זה נכון שיש מצבים שבהם נוכל לדחות בעוד כמה חודשים את הביקור אצל רופא השיניים, בתקווה שבזמן הזה רמת התחלואה תרד, אך יש גם מצבים שבהם זה מאוד לא מומלץ.

אתם מתלבטים האם כדאי לכם לגשת לרופא השיניים שלכם או לא? כדאי שתדעו: אם הוא מקפיד על ההנחיות אין לכם סיבה לחשוש.

 

איך אפשר להקפיד על ההנחיות כשהולכים לרופא השיניים?

לכאורה, כאשר אנחנו מגיעים אל רופא השיניים זה המקום הכי מסוכן שיש במהלך הווירוס, כי אנחנו חייבים להיות שם בלי מסכה, שכן אחרת הוא לא יוכל לטפל בנו. יחד עם זאת, אם כן נקפיד על כללי בטיחות שונים, נוכל להיות רגועים ולדעת שאנחנו לא מסכנים את עצמנו לחינם. משמעות הדברים היא שצריך:

  1. להגיע לבד למרפאה וללא מלווים
  2. להגיע עם מסכה ולהסיר אותה רק בזמן הטיפול עצמו
  3. לבחור ברופא שיניים שעובד עם מסכה במהלך כל הטיפולים
  4. לבחור רופא שיש בקליניקה שלו הקפדה יתרה על ניקיון והיגיינה
  5. לברר מראש האם כל הצוות הרפואי במקום עוטה מסכות של היום

 

הפרטים האלה חשובים מאוד וכפי שכולנו כבר למדנו בחודשים האחרונים, הם מצילים חיים. בנוסף, חשוב מאוד להבין שאם קבעתם תור אצל רופא השיניים שלכם אך בבוקר הרגשתם לא טוב, יש לכם חום או שאתם סובלים מכל תופעה אחרת, פשוט אל תתקרבו אל מרפאת השיניים. אנחנו אחראים לא רק לבריאות שלנו אלא גם לבריאות של הסובבים אותנו ולכן יש לכך משמעות אדירה.

 

איך רופא שיניים יוכל להתאים לכם בתקופת הקורונה?

זה לא משנה אם אתם רוצים לפנות אל רופא שיניים כזה או אחר כדי לעבור טיפולים שגרתיים או שקרה משהו חריג. מה שבטוח זה שכדאי יהיה לבדוק באיזה רופא אתם בוחרים, כי לצערנו הרב, לא כל הרופאים מקפידים על היגיינה ועל כל הנהלים. אם תיכנסו ללינק: https://www.dr-tzohar.co.il תוכלו לקבל מידע נוסף וגם להגיע לקליניקה שבה באמת תוכלו להיות בטוחים. הרבה פעמים אנשים בטוחים שעדיף יהיה לדחות את הפגישה עם רופא השיניים בגלל המצב, אך לא תמיד זה מדויק. לעיתים הזמן עלול להחמיר מאוד את מצב השיניים ולכן בהחלט רצוי לקבוע תור, להגיע ולעבור את הטיפול הדרוש לכם. עלול להיות שאם תתעלמו מהבעיה היא תדרוש מכם בהמשך טיפול הרבה יותר רציני, אז למה אתם מחכים?

 

מיטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה