נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפול בגלי הלם – הפתרון לבעיות אורטופדיות נפוצות

geralt / Pixabay

בעיות אורטופדיות הינן בעיות נפוצות אשר עשויות להתרחש בכל גיל, ואפילו להחמיר עם הזמן. יחד עם זאת,באמצעות טיפול בגלי הלם ניתן לטפל בבעיה באופן הוליסטי. במאמר הבא נסביר מהו טיפול בגלי הלם, כיצד הוא תורם לפתרון בעיות אורטופדיות והיכן ניתן לבצע אותו.

 

בעיות אורטופדיות – מגוון רחב של טיפולים הניתנים בעבור בעיות אורטופדיות נפוצות

בעיות אורטופדיה הינן בעיות נפוצות המתרחשות בכל שכבות הגיל, אולם הן נפוצות יותר בגילאי 50+, כמו גם נפוצות בקרב ספורטאים פעילים אשר נוטים לאמץ את גופם יתר על המידה או בעת פציעה. טווח הבעיות האורטופדיות הינו טווח רחב במיוחד, אולם הבעיות הנפוצות ביותר בתחום הינן בעיות מפרקים, הסתיידות עצמות, דלקות בעקב אכילס ועוד. אם בעבר הפתרון הבלעדי בעבור בעיות אורטופדיות היה ניתוח כירורגי, כיום ישנן שלל טכניקות טיפוליות מצוינות אשר נמצאו כיעילות בעבור הקלה בתסמינים ולעיתים גם העלמת הבעיה, בעיקר בכל הקשור לדלקות חוזרות ונשנות. הטיפול אשר נחשב ליעיל ביותר הינו טיפול בגלי הלם, עליו נפרט כעת בהמשך המאמר.

 

טיפול בגלי הלם – מהו?

טיפול הלם נמצא בשימוש משמעותי מזה שנים רבות, כחלק מההצלחות המשמעותיות אשר יוחסו לטיפול. טיפול הלם הינו טיפול המבוסס על טכניקת ליצירת תנועה תוך הפעלת לחץ נקודתי הנועד למקד את הכאב בנקודה אחת, ובכך להסיר אותו. מדובר בטכניקה ייחודית אשר מאפשרת במספר טיפולים בודדים להגיע לתוצאות יוצאת מן הכלל, הן בכל הקשור לרמת הכאב והן לצורך הפעלת המקום הפגוע וחזרתו לשיקום מלא. בנוסף, טיפול הלם הינו טיפול לא פולשני הנעשה בהתאמה אישית למצבו של המטופל, ולכן הוא יעיל מאוד בעבור מגוון בעיות אורטופדיות נפוצות המוצעות כיום במימון חלקי או מלא של קופת החולים. יתרה מכך, לאור התוצאות המצוינות הניתנות במסגרת ארבעה עד שמונה טיפולים, הן באמצעות פ מומחה אשר מבצע את הטיפול והן באמצעות שילוב של טכניקות אותן ניתן לבצע בבית, לאחר הדרכה של פיזורטופיס/ית אשר הוכשר לתחום באופן מלא, בשל הרגישות הרבה בטיפול בעל סממנים רפואיים מובהקים.

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם עם שירי צ'רבוננקו – אל תסבלו מכאב מיותר

טיפול בגלי הלם עם שירי צ'רבוננקו יאפשר לכם להיפטר מסבל מיותר, זאת בשל טיפול אשר ניתן לכם בקליניקה של שירי אשר היא בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום טיפול בגלי הלם בעבור בעיות אורטופדיות נפוצות. חשוב לציין כי ניתן לקבל בעבור הטיפולים כיסוי מלא מחברת הביטוח,  זאת בשל "טיפול מחליף ניתוח" בדמות טיפול בגלי הלם, ובכך לקבל החזר מקופת החולים בה אתם מבוטחים. לקבלת פרטים נוספים אודות הטיפול, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי, למלא שאלון התאמה אישית ובמידה ואכן תמצאו מתאימים, ניתן יהיה לתאם טיפול מותאם אישית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים