נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד להוריד לחץ לפני החתונה

בובות חתן וכלה עצבניים

יום החתונה קרב ובא. לאחר חודשים רבים של תכנונים וארגונים נותר מספר ימים בודדים. זה נורמלי לחלוטין להיות בדרגה מסוימת של לחץ בשעות, בימים, שבועות או אפילו חודשים שקודמים לחתונה שלכם. אתם עלולים לחשוב שעליכם להיות רגועים ומאושרים ופשוט בדרך כלל לא להיות לחוצים במהלך תהליך תכנון החתונה, אך בשלב מסוים, סביר להניח שתרגישו לפחות קצת חרדה או לחץ מסוים.

אם נותרו לכם עוד מספר ימים בודדים לקראת החתונה, הכל כבר מאורגן כולל אולם, שמלה, קייטרינג, DJ ואפילו טבעות אירוסין מיוחדות מוכנות ומבריקות לקראת היום הגדול ואתם חווים חרדה לפני החתונה, ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות כדי להילחם בהשפעות.

כלה בהרגעות ליד הים

כיצד להוריד לחץ ומתח לפני החתונה?

תן לעצמך כמה ימים "ללא חתונה" – זה טבעי שכשיש לך משהו גדול בחיים שלך, אתה מבלה זמן רב במחשבה ודיבורים על זה, אבל ללכת להשקיע את כל זמנך בחתונה ולא להשאיר זמן לשום דבר אחר, סביר להניח שזה לא יהיה הכל זה נהדר בשבילך. אתה צריך זמן להפסקה מהחתונה.
מצא מתכנן חתונה או אדם שאתה סומך עליו לחלוטין – אחת הדרכים למנוע חלק מאותה חרדה לפני החתונה היא לוודא שאלו איתם אתם עובדים הם אנשים שאתם סומכים עליהם לחלוטין כדי לטפל בדברים בשמכם, לחשוב על דברים שלא הייתם צריכים, ולכוון אתכם כיוון נכון.
הקפד לעבור על התוכנית ליום מראש – ימי החתונה מלאים ברגש, ולכן טבעי שיש לפעמים מתח וחרדה מעורבבים עם כל ההתרגשות הזו. אם אינך בטוח בדיוק איך יעבור היום, זה יכול להוביל לחרדה נוספת ומיותרת ולכן, הידיעה כיצד הדברים יתקדמו תעזור לך להרגיש בנוח יותר.
וודאו שיש לכם עם מי לדבר – למרות שאתם בהחלט יכולים לדבר עם מתכנן החתונה שלכם, פסיכולוג או אחד עם השני, מה שהכי חשוב זה שיש לך מישהו סביבך שיקשיב לך. שיתוף ההתלבטויות, הלחצים ופריקת המתחים אצל אדם נוסף יפחיתו את מידת הלחץ וישפרו את מצב הרוח והחרדה לקראת היום הגדול.
הקדיש זמן לכתיבה, לשיקוף או לכל דבר אחר שעוזר לך לפרוק את הדחיסה – אם אתם יודעים אילו סוגים של דברים יכולים לעזור לך להתפרק ולהקל על הלחץ שלכם, וודאו שאתם מפנים זמן לעשות את הדברים האלה כשאתם נמצאים בחרדה לפני החתונה.
הניחו את הטלפון בצד – כשאתם עסוקים, יתכן שאתם נוטים להסתכל בטלפון שלכם יותר ממה שהייתם עושים בזמן אחר. אבל אם הטלפון שלכם לא תורם להפחתת לחרדה שלכם, ייתכן שיהיה רעיון טוב להניח אותו ולהירגע מהשקט והשלווה של להיות לבד.
התמקדו בשניכם ולא בכל מה שקורה – קל להסתבך בפרטים שמגיעים עם תכנון של כל אירוע גדול, וחתונה אינה יוצאת דופן. אבל לעשות כמיטב יכולתך לחזור מזה ולהתמקד בשניכם ובמערכת היחסים שלכם יכולה להיות דרך טובה לבלות לפני החתונה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי

רפואה אסתטית
12 פעולות של רפואה אסתטית

ברוכים הבאים לעולם המרתק של הרפואה האסתטית, שבו מדע ואמנות משתלבים זה בזה כדי לעזור לאנשים לשפר את המראה