נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת טרם עוברים תהליך השתלת שיניים

שן

הליך של השתלת שיניים מצריך ידע מעמיק מצד המטופל. שכן, בדומה לכל הליך של טיפול שיניים, צריך לדעת פחות או יותר מה צפוי להיות, כמו למשל מהם השלבים של ההליך וכמובן – מידע אודות ההחלמה. יצאנו לבדוק עבורכם את כל הפרטים, כדי שתוכלו להגיע אל ההליך עם תחושת ביטחון וידע מעמיק בנושא. כך שנותר לכם רק לקרוא את השורות הבאות בעיון רב.

 

הגורמים שעומדים מאחורי כתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על הליך של השתלת שיניים. שימו לב – אין מדובר במומחים שמבצעים את ההליך. הפעם בחרנו לגשת דווקא אל אלו שעברו את ההליך בעצמם. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בפורום שנוגע לטיפולי שיניים וביקשנו מהגולשים לציין בפנינו את כל המידע שהם היו שמחים לדעת לפני שעברו את ההליך. קיבלנו מעל ל – 40 תגובות על הפוסט והתברר לנו שמרבית האנשים הגיעו לטיפול מבלי לדעת דבר לגביו. הם ציינו שמדובר בעניין חשוב שראוי להגיע לפרסום ברשת. לאחר שקיבלנו מספיק הודעות בנושא, הודינו להם על הסיוע והתחלנו בכתיבת המדריך.

 

מה צריך לדעת טרם עוברים תהליך של השתלת שיניים?  הדבר ה – 1

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת זה פרטים מעמיקים אודות תהליך השתלת שיניים. שכן, אתם צריכים להיות מוכנים לקראתו. לכן, נציין בפניכם שההשתלה מתבצעת על ידי שימוש בשתלים שיהוו תחליף לשורש השן שחסר. השתלים מוברגים אל תוך הלסת, כך שלא יראו אתם בסוף. בסופו של דבר, ייראה רק החלק של כותרת השן שנראה ממש כמו שן אמיתית (אבל זה יקרה בשלב מתקדם יותר).

 

מה צריך לדעת טרם עוברים תהליך של השתלת שיניים?  הדבר ה – 2

אתם צריכים לדעת שבעת הליך השתלת השיניים, הרופא צפוי לבצע הליך של הברגה. שכן, יש צורך להבריג את השתלים הדנטליים אל תוך עצם הלסת. לאחר מכן, מתבצע הליך של תפירה תוך כיסוי של אזור השתלים באמצעות הרקמה הקיימת של החניכיים.

 

מה צריך לדעת טרם עוברים תהליך של השתלת שיניים?  הדבר ה – 3

הדבר השלישי שאתם צריכים לדעת נוגע להליך ההחלמה. רבים ציינו בפנינו שההחלמה משתנה מאדם אחד לאחר. נראה שבמרבית המקרים, ההחלמה עשויה לארוך בסביבות חודש ימים והיא כולל הליך של ריפוי וצמיחה של העצם סביב השיניים. לאחר ההחלמה מותקן הכתר שדומה מאוד לשן הטבעית והוא עשוי מחרסינה.

 

לסיום

עד כאן 3 הדברים שאתם פשוט חייבים לדעת רגע לפני שאתם עוברים תהליך של השתלת שיניים. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש, אתם יכולים להגיע אל ההליך בביטחון ובידיעה שאתם יודעים בדיוק מה צפוי לכם. נאחל לכם שתעברו את הטיפול על הצד הטוב ביותר ושתזכו בשן חדשה ויפה למראה.

טיפול רפואי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה