נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה יעילה דיאטה קטוגנית

ציוד רפואי

אם גם אתם אנשים שלא פעם מחפשים את הדיאטה הכי טובה שיש, אפשר להבין ללבכם. להיות בעלי עודף משקל זה בדרך כלל לא נוח ולא פשוט, כך שטבעי שפעם בכמה זמן תרצו לפצוח בדיאטה חדשה שתשנה את מצבכם. זה נשמע לכם מוכר? תוהים עד כמה באמת יכולה להיות יעילה דיאטה קטוגנית? כדאי שתדעו: שווה לנסות זאת, ויפה שעה אחת קום.

 

העיקרון שעליו מבוססת הדיאטה הקטוגנית

כשמנסים לבחור דיאטה חדשה שניתן יהיה להתמיד בה, צריך, לפני הכול, להבין את העיקרון שלה. לכן, גם כאשר אתם חושבים על דיאטה קטוגנית, אתם צריכים להבין במה דברים אמורים. בפועל אנחנו רואים שבמסגרת הדיאטה הזאת אנחנו נדרשים לנטוש את עולם הפחמימות ולעבור אל עולם השומנים. לכן, אם גם אתכם שייכים לאותם האנשים שעד לא מזמן היו בטוחים ששומנים מסוכנים, רעים ומשמינים, כדאי שתשנו את הגישה. כתוצאה מכך שתפסיקו לצרוך פחמימות ותעברו לצרוך שומנים הגוף שלכם יהפוך להיות מאוד יעיל בשריפת שומנים לצורך יצירת אנרגיה, מה שיוביל לשינוי שעליו אתם חולמים.

 

האם מספיק לשנות את התפריט כדי לרדת במשקל?

עולם הדיאטות הוא עולם כמעט אינסופי, שכן אנחנו רואים לא מעט גישות ואפשרויות בתחום הזה. עם זאת, מעבר לכל אותן דיאטות שמבטיחות לכם תוך עשרה ימים להשיל חמים קילו, ומשקרות כמובן, יש משהו שמשותף לכל שאר הדיאטות. המשותף לכל הדיאטות באשר הן זו כמובן ההמלצה לעשות פעילות גופנית לפחות שלוש פעמים בשבוע ולשתות לפחות ליטר וחצי של מים ביום. חשוב להבין: המטרה היא להגביר את קצב חילוף החומרים ולכן פעילות גופנית ושתיית מים אלה עוד שני סעיפים שיוכלו לזרז עבורכם את הדברים.

 

האם חייבים להפסיק לאכול פחמימות?

אין על כך תשובה חד משמעית, שכן במסגרת הדיאטה הקטוגנית אנחנו רואים שישנם מספר מסלולים. יש מסלול שבו צריכת הפחמימות מאוד דלה ולעומת זאת, יש גם מסלולים אחרים שכן משלבים בהם פחמימות בתדירות שונה. לכן אין ספק שאחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לעשות זה לבחור את מסלול הדיאטה המתאים לכם ביותר. כלומר, האם אתם אנשים שיכולים להתמיד חודשים ארוכים בתפריט שלא כולל בכלל פחמימות? או שאולי אתם אנשים שמעדיפים לבחור תחילה מסלול שיהיה לכם פשוט יותר להתמיד בו ולהתמודד איתו? אין תשובה אחת נכונה לשאלות האלה ויש כאן משמעות גדולה מאוד להיכרות שלכם עם עצמכם. בנוסף לכל אלה, כדאי לדעת שדיאטה זו מסייעת לא רק בהתמודדות עם משקל עודף, אלא גם בהתמודדות עם מחלות מסוגים שונים, כמו: פרקינסון, אלצהיימר, אקנה ועוד. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שמכל הבחינות תצאו מאוד מרוצים אם תהפכו את הדיאטה הזאת לדרך החיים שלכם. אל תדחו את הדברים שכן בסופו של דבר, אם אתם יכולים להתחיל להרגיש טוב יותר כבר ממחר, אז למה לא?

גבר שמן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא