נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוחי בריאות – האם יש לכם כפילויות

עט ונייר

זה לא משנה כמה נקפיד על אורח חיים בריא ונעשה מאמצים לשמור על בריאותנו, החיים תמיד יכולים להפתיע אותנו ולהביא איתם דברים לא צפויים. נוסף על כך אנחנו גם לא יכולים לחזות את העתיד ולדעת מה יהיה המצב הבריאותי שלנו בעוד 20 שנה. בדיוק בגלל זה ביטוחי בריאות הם עניין חשוב ואף נחוץ.

 

אבל מה הם בדיוק ביטוחי בריאות?

ביטוח בריאות הוא ביטוח שנועד לממן טיפולים רפואיים במקרה של מחלה, פציעה או כל בעיה בריאותית אחרת. ביטוחי בריאות הם ביטוחי ממלכתיים, זאת אומרת שכל אזרחי ישראל זכאים לביטוח זה. הביטוח הממלכתי כולל סל של שירותי רפואה בסיסים.
מעבר לביטוח הבריאות הממלכתי, קופות החולים השונות מציעות ביטוח משלים שכולל שירותי בריאות נוספים שאינם נמצאים בסל הביטוח הממלכתי, למשל רפואה אלטרנטיבית, טיפולי שיניים, סיעוד ועוד.
נוסף על הביטוח הממלכתי ועל הביטוח המשלים של קופות החולים, ישנו גם ביטוח בריאות פרטי. ביטוח זה מעניק את הכיסוי הבריאותי הרחב ביותר ומכסה את הדברים שאינם מכוסים בביטוחים הממלכתיים ובקופות החולים.

כשמדובר בביטוחי בריאות יש לא מעט אפשרויות שונות, סוגים שונים וחברות שונות שמציעות את שירותיהן בתחום. בדיוק בגלל זה ייתכן מצב של כפל ביטוחים. כפל ביטוחים הוא כאשר אתם משלמים על שני ביטוחים (או יותר) בעלי מאפיינים דומים. במקרה של כפל ביטוחים, ככל הנראה אחד מהביטוחים עליהם אתם משלמים לא באמת רלוונטי עבורכם ואתם סתם משלמים עליו. לדוגמה יכול להיות שהביטוח המשלים של קופת החולים מכסה ניתוחים דומים לביטוח הפרטי של חברת הביטוח.

 

מנתח בפעולה

 

לכן, לפני שעושים ביטוח בריאות פרטי חשוב לבדוק באילו ביטוחים אתם כבר מכוסים ומה הם כוללים. בדיוק בשביל זה הוקמה מערכת הר הביטוח. מערכת הר הביטוח היא מערכת לאיתור ביטוחים שבעזרתה תוכלו לקבל דו"ח מפורט על כל הביטוחים שרכשתם במהלך חייכם. הר הביטוח יעזור לכם להבין על אילו ביטוחים לא פעילים, לא רלוונטים ומיותרים אתם עדיין משלמים. הר הביטוח יוכל גם לאתר עבורכם ביטוחים פעילים שאתם כבר לא זקוקים להם, או כפל ביטוחים.
בעזרת הר הביטוח תוכלו לראות אילו ביטוחים נחוצים לכם ואילו לא, תוכלו למנוע כפל ביטוחים ובעיקר תוכלו לחסוך עד מאות שקלים בשנה.

הר הביטוח יוכל לאתר עבורכם גם ביטוחי בריאות מכל הסוגים, שכוללים בתוכם תאונות אישיות, פוליסות ניתוחים למיניהן, השתלות, תרופות, ייעוץ ובדיקות, סיעודי, עובדים זרים, מחלות קשות ושיניים ועוד.

לכן לפני שאתם רוכשים ביטוח בריאות או כל ביטוח אחר, וודאו שאין לכם ביטוח דומה אליו. ייתכן שהבדיקה הקצרה והפשוטה הזאת תחסוך לכם עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי