נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוזיל עלויות הסרת שיער

משקל

מכירים את זה שקניתם רכב חדש? או אולי שינתם מקום עבודה? הצטרפתם למועדון חברים או אפילו שינתם מקום מגורים? לרוב עם השינויים מגיעים רגשות חרטה או שמחה, מרמור או השלמה, לרוב היו אלה רגשות משתנים פעמים לטובה אך פעמים אף לרעה.

בדבר אחד אנשים לא מצטערים, אסתטיקה, שינויים שנותנים לגוף שלך הרגשה  טובה יותר, נשארים איתך, תחשבו שהשיער הסורר עוזב אתכם לתמיד, לא צריך להתמודד מולו וגם לא להתבאס עליו, לתמיד!

אבל המחיר לפעמים יקר מידי? כדאי לטוס לטורקיה? בשביל זה אספנו לכם כמה עצות, איך להוזיל מחירים של הסרת שיער לצמיתות. כדי שתהיו שמחים, לצמיתות.

 

תדעו מה אתם רוצים

דבר ראשון תדעו מה אתם רוצים, טיפולי הלייזר יכולים לגאול אותך מהשיער בכל מקום בגוף, והמחיר מתומחר לפי מספר האזורים וכן מצפיפות השיער ומגוון העור- כן גוון העור יכול לשחק תפקיד משמעותי בהצלחת הטיפול ועקב כך גם על תימחורו. כל שינוי ולו המינימלי יכול לגרור שינויים גדולים במחיר

 

השוו מחירים!

אחרי שאתם יודעים מה אתם רוצים לעשות, כשמסירים שיער בלייזר משווים מחירים, תתקשרו לכמה שיותר מכוני הסרת שיער וקוסמטיקה ותשאלו, שימו לב אתם תתקלו במבצעים שונים, של 1+1 או אחוזי הנחה לכל הגוף, תשקלו טוב טוב, מה אתם רוצים ולפי זה האם המחיר באמת משתלם לכם או לא, דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו, הוא מספר הטיפולים, מכוני השיער לפעמים מציעים הסרת שיער לכל החיים, דבר המייקר מאוד את הטיפול, ולכן באופן אישי יכול להיות שטיפול קצר טווח יספק את העבודה, ויותר משיספק את העבודה יוזיל את המחיר מאוד. לפרטים נוספים על הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים.

 

מה יותר זול מכונים גדולים או עסקים קטנים עצמאיים?

בשוק הסרת השיער יש תמיד את הדילמה האם ללכת לגדול והמפורסם או למקום הקטן ואינטימי. אז נכון, במקומות הקטנים יתנו לכם יחס אישי חם ואוהב, מאדם אחד שידאג לכם וייענה לדרישות שלכם על כל צעד ושעל. אך מנגד יהיה יותר קשה למצוא 'מציאות' כמו מבצעים גדולים או תעריפי סוף עונה.

לעומת זה במכונים הגדולים תמצאו מחירים נוחים יותר, ובנוסף לכך בסופי שנה או לפני חגים, תוכלו למצוא כל מיני מבצעי סוף עונה או 1+1 שיוזילו את המחיר ולחסוך הרבה כסף. כמו כן ארגוני למיניהם יכולים לסדר לכם גוף חלק במכונים אלו במחירים נוחים יותר, שישאירו אתכם חלקים ורגועים.

 

האם לא יותר זול לעשות שעווה וזהו

מלבד ההתעסקות הבלתי פוסקת והמלחמה שלא תיגמר לעולם, גם המחיר עצמו לא שווה את זה. הביקור הבלתי פוסק אצל הקוסמטיקאית וקניית מוצרי שעווה על טווח של חודשים ושנים, לבסוף ישתלם, גם אם ברגע זה תצטרכו להיפרד מכמה אלפי שקלים במכה. זה שווה, בטוח.

 

 

מחשבון ומטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה