נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למי לא מתאים יישור שיניים שקוף

שיניים לבנות

בטח יצא לכם לתהות כיצד אנשים מגבשים לגביכם רושם ראשוני.

הרי שרושם שכזה נוצר תוך פחות מדקה ואף מהווה מרכיב קריטי בתפיסתו של אדם לגביכם.

אחד מן הדברים אשר משפיעים על הרושם הראשוני שאדם מגבש הינו הנראות שלכם ככלל ונראות פניכם בפרט.

אחד הדברים שעושים הבדל בנוגע לנראות הפנים הינו כיצד החיוך שלכם נראה.

אם כך, מה יכול אדם, שאין בעל שיניים ישרות ואף כזה שאיננו רוצה להסתובב עם מכשיר על שיניו, לעשות בכדי לוודא כי אנשים הפוגשים אותו לראשונה מתרשמים ממנו לטובה? התשובה לכך הינה פשוטה – עליו להתחיל הליך יישור שיניים שקוף!

יישור השיניים השקוף הוא פתרון מעולה לשדרוג הרושם הראשוני אם כי אין מתאים לכל אחד.

 

האם נשים בהיריון יכולות לעבור הליך יישור שיניים שקוף?

ככלל, נשים בהיריון אכן יכולות לעבור הליך יישור שיניים שקוף, אם כי קיימת חשיבות בנוגע לנקודת הזמן לאורך ההיריון במהלכו בוחרות להתחיל את הטיפול. היות ונשים בהיריון אינן יכולות לעבור תצלום רנטגן לאורך הטרימסטר הראשון של היריון, טיפול זה עשוי להיות לא רלוונטי אליהן בנקודת זמן זו בהיותו מצריך צילומים כאלו.

 

מחויבות להליך- שם המשחק

אין רצוי שאדם שאיננו יכול למצוא עצמו מתחייב להליך שכזה, הן מבחינת זמן הן מבחינת כסף  והן מבחינת רצון שלם, יעבור אותו.

 

זמן

טיפול של יישור שיניים הינו טיפול אשר מצריך התחייבות לטווח שאיננו קצר, כך שרצוי להבין האם יש בידנו את היכולת להקדיש את הזמן הנדרש. כך לדוגמא, אילו אנחנו מתכננים נסיעה ארוכה לחוץ לארץ, התחייבו לטיפול שכזה עשויה להיות לא רלוונטית ואף פזיזה.

 

כסף

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הינו שיקול כלכלי. הרי שמדובר בטיפול שמטרתו לשפר את האסתטיקה והנראות שלנו כך שעלותו הינה בהתאם. אילו היה מדובר בהליך רפואי אשר חייבים לעבור אותו, זה ככל הנראה היה מסובסד או מלכתחילה בעל מחיר נמוך יותר. כך לדוגמא, מחירה של שיטת יישור שיניים שקוף הנקראת שיטת אינויזליין עשוי לנוע בין 20,000 – 30,000 ₪.

 

רצון

רק אדם המעוניין לשתף פעולה ובעל רצון מהותי לראות תוצאות צריך להתחיל בהליך יישור שיניים שקוף. הרי שאדם העובר הליך שכזה צריך להרכיב את הקשתיות אשר יוצרות את אפקט היישור ואף גם להקפיד לצחצח שיניים ולהישמע לשאר הוראות הרופא. מבלי עקביות במובן זה, אדם ימצא עצמו עובר את ההליך לשווא.

 

מחלות חניכיים- המכשול להתחייבות להליך יישור השיניים השקוף

אדם שבוחר לעבור הליך יישור שיניים שקוף במקביל לכך שיש לו מחלות שיניים פעילות, עשוי להביא לזה שיספוג השלכות בריאותיות ואסטטיות שליליות. החריג היחיד למצב שכזה, ,אשר מוריד מן הפרק את השלכות אלו, הינו קבלת אישור מקדים בנושא על ידי רופא חניכיים מוסמך ובקיא.

 

פה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה