נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד זוג צעיר יכול לשפר את חיי המין שלו לאחר החתונה: 3 טיפים לאוהבים

לשפר את חיי המין

פוחדים לאבד את העניין בחדר המיטות? רוצים לקבל טיפים שיסייעו לכם לשמר את החשק לאורך זמן, גם אחרי החתונה? קבלו 3 טיפים שיסייעו לכם לעורר את החשק המיני, ולהתרגש כאילו מדובר בפעם הראשונה שאתם מקיימים את יחסי המין. הוציאו דף ועט ותתחילו לרשום.

 

חשיבות חיי המין בזוגיות

חיי המין הם חלק חשוב ומרכזי בכל מערכת יחסים שהיא. יחסי המין יוצרים קרבה מינית ויוצרים אווירה אינטימית שמחזקת ומקרבת בין בני הזוג, ובכך מסייעת לשימור היחסים בין בני הזוג. הקרבה הפיזית שנוצרת בין בני הזוג בעת קיום יחסי מין, מאפשרת ליצור היכרות טובה יותר ומעמיקה יותר בין בני הזוג. כפי שבני הזוג לומדים להכיר מה כל אחד מהם אוהב לאכול או לראות בטלוויזיה – כך הם גם לומדים כיצד להתייחס לבן הזוג בעת קיום יחסי המין. 

לא מעט זוגות מגיעים לנקודת משבר, שבה אין התפתחות ביחסי המין והם הופכים להיות "משעממים או חסרי תכלית". לשם כך הבאנו עבורכם 3 טיפים שיסייעו לכם להחיות את חיי המין גם לאחר החתונה.

לשפר את חיי המין זוג צעיר

 

כיצד לשפר את יחסי המין לאחר החתונה?

בתקופת החתונה הזוג חסר זמן וטרוד מאוד בכל ההכנות לחתונה, ובכך לא מוצאים זמן אחד לשני. לאחר שחוזרים מאולם האירועים מתחילים שוב העניינים במיטה לחזור לקדמותם, אך מה קורה לאחר 4 חודשי נישואין? האם הכל נשאר אותו דבר? באמצעות מספר צעדים תוכלו לשפר ולהחיות את חיי המין שלכם לאחר החתונה. 

טיפ ראשון הוא גיוון. נסו להימנע ממצב שבו אתם נקלעים לאיזושהי "שגרה" שבה אתם צריכים לבצע פעילות מסוימת כי "צריך". בכדי למנוע מצב כזה שבו אתם מבצעים דברים כי אתם "צריכים" ובעקבות זאת מגיעים למצבים לא נעימים או לא נוחים מול בן הזוג שלכם, נסו ליצור גיוון בחדר המיטות. גיוון יכול לבוא לידי ביטוי בעיתויים שונים שאתם לא רגילים לבצע יחסי מין, תנוחות שונות ועוד.

טיפ שני וחשוב לא פחות הוא הפתיחות. הפתיחות בין בני הזוג במיוחד בנושא ובהקשר של חיי המין, תורמת למערכת היחסים – במיוחד בהיבט המיני. חשוב לתת לבן הזוג שלכם את התחושה שהוא יכול להגיד כל דבר שהוא רוצה, או מרגיש – גם בהיבט המיני. הפתיחות הזו תסייע ליצור אווירה תומכת וחיובית – שתביא לשיפור מיידי של יחסי המין בכל שלב שהוא.

טיפ שלישי הוא יצירת עניין. לא מעט אנשים חוששים מכניסה של אביזרי מין או תרופות לשיקום חיי המין לתוך מערכת היחסים. כפי שאתם לוקחים כדור לכאב ראש מתי שכואב לכם הראש ואתם לא מצליחים להתמודד עם הכאב, כך גם עושים במקרה הזה.

כיום יש עשרות פתרונות שונים ותחליפי ויאגרה לשיפור יחסי המין ולשיקום חיי המין בין בני זוג נשואים: קמגרה, ויאגרה, טיפות חשק, אביזרי מין ועוד כל מיני מוצרים ופתרונות אחרים. אל תחששו להיות פתוחים לדברים חדשים – אתם יכולים רק להרוויח מכך.

נסו את הטיפים הללו וראו כיצד מערכת היחסים המינית שלכם משתפרת פלאים!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.