נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 מאכלים שהדיאטניות ממליצות שנמצאים רק בחנויות טבע

ארוחת בוקר

חנויות הטבע מוכרות מוצרים טבעיים ואורגניים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטות עליהן ממליצות הדיאטניות השונות.

קבלו 5 מאכלים שנמצאים רק בחנויות הטבע.

 

1 – זרעי צ'יה

הלהיט האחרון בגזרת הדיאטות אלו זרעי הצ'יה אותם ניתן להשיג רק בחנויות למזון אורגני או חנויות טבע. בכל 2 כפיות של זרעי צ'יה ישנם סיבים תזונתיים שיכולים להוות תחליף לקערת שיבולת שועל. בנוסף, יש להם נוגדי חמצון, אומגה 3 והם עשירים בחלבונים. דיאטנית אשר ממליצה על מאכל זה פותחת את האפשרות גם לנשנש את הזרעים כמו שהם ללא צורך בבישול על מנת לספק את הצורך בנשנוש מול הטלוויזיה. יתרה מכך, ניתן להוסיף אותם כמעט לכל מאכל או שייק וליהנות מארוחה מזינה ובריאה. העובדה שהזרעים הללו מפחיתים את הסיכון לחלות בסרטן, מחלות לב, דלקות ומהוות הגנה למוח, מזכה אותם ביתרונות רבים.

 

2 – עדשים לבנות או צהובות

על פי כל הדיאטניות עדשים הן דרך מצוינת לצרוך ארוחה מזינה בין אם כמרק או בין אם בנפרד. הן מכילות כמות גדולה של ברזל, חלבונים, סיבים תזונתיים, מגנזיום, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ואשלגן. בחנויות הטבע ניתן אף למצוא פאפד שהוא חטיף המבוסס על קמח עדשים וליהנות מחטיף מפולפל ומזין. העדשים מווסתות את רמת הסוכר בדם, מסייעות לפעילות תקינה של הלב, מחזקות את מערכת העיכול ומאזנות את החיידקים בתוך המעי.

 

3 – משקה או קוואקר משיבולת שועל

שיבולת שועל היא מוצר מזין ואנרגטי. היא מפחיתה את הכולסטרול הרע בגוף מכיוון שהיא עשירה בסיבים הנקראים בטא גלוקן ומכילה רמות גבוהות של ברזל, אשלגן, חלבונים וסידן. הדיאטניות ממליצות לאכול ארוחת שיבולת שועל בין אם כדייסה ובין אם כמשקה על מנת לשבוע לזמן ארוך ולשמור על המשקל. התרומה של שיבולת השועל לגוף נרחבת כיוון שהיא משפיעה על מערכת עיכול תקינה, משפרת את מערכת העצבים ומשפיעה על תפקוד המוח.

 

4 – חומץ תפוחים אורגני

רובינו יודעים שתפוחים הם הפרי האידיאלי העולה פי כמה מונים על פירות אחרים. הם מכילים כמויות רבות של ויטמין C, אשלגן, נוגדי חמצון ומשביעים מאוד. למשל, בכל תפוח יש כ-4 גרם סיבים שזוהי כמות גדולה הרבה יותר מכמות הסיבים שניתן למצוא בקייל או בתרד. התפוחים שומרים מפני הכולסטרול הרע ומשפיעים על בריאות הגוף. על פי מחקרים התפוחים שומרים על מערכת חיסונית חזקה, מערכת עיכול תקינה, מונעים כאבי ראש, מעלים את האנרגיה בגוף ואף מחזקים את בריאות השן. ניתן להשיג בחנויות הטבע חומץ תפוחים אורגני או חומץ ללא גלוטן שממנו ניתן להוסיף טעם ובריאות למאכלים שונים.

 

5 – אטריות עם תרד

אלו אטריות מקמח חיטה שמכילות ירקות מיובשים כמו: גזר, דלעת, עגבניות וצ'ילי המתאימות למתכונים שונים ומזינים ומסייעות לשמירה על המשקל.

 

עדשים במגוון צבעים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא