נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם היתרונות של עיסוי במשרד?

אבנים חמות

עיסוי הוא שיטה טובה להרפיה של כאבים במקומות שונים בגוף, בנוסף להשפעתו המרגיעה. לעיסוי יתרונות רבים: הוא ממריץ ומשפר את זרימת הדם וזרימת הלימפה, מעניק גמישות לשרירים ולרקמות הרכות ומונע התכווצויות שרירים, מפחית דלקות וכאבים, משפר את טווח התנועה של המפרקים ועוד.

אנשים רבים עשויים למצוא את עצמם זקוקים לעיסוי מסיבות שונות, החל מכאבים ומתחים בגוף או אפילו רצון בטיפול מפנק. אנשים שעובדים בעבודה משרדית, שבדרך כלל כרוכה בשעות רבות מול המחשב, כנראה ימצאו את עצמם זקוקים לעיסוי מהסיבה הזאת בדיוק, מאחר ושעות ארוכות ללא פעילות עשויות להוביל לבעיות בגב, צוואר ובשכמות.

חברות רבות שמציעות עיסויים כאחד מהטיפולים שלהן, כמו זמן מגע, החלו להרחיב את שירותיהן גם למשרדים של הלקוחות, כשחלקם, בהיותם בעלי סמכות מסוימת בחברה בה הם עובדים, מחפשים דרכים לשפר את רווחת העובדים שבסמכותם.

שיפור רווחת העובדים הוא רק אחד היתרונות לעיסוי במשרד, שכן העיסוי עוזר גם בהשבת האנרגיה, העלאת הריכוז, הקלה של מתחים ולחצים שהצטברו, בין היתר, לאחר כמה שעות עבודה, הקלה על תחושת שחיקה מהעבודה, חיזוק הנאמנות של העובדים לחברה מתוך הוקרה ברצון החברה לשפר את רווחתם ולספק תנאים נוחים יותר, שגם משפיע על רצונם להגיע להישגים גבוהים יותר בחברה. כמו כן, שירותי עיסוי למשרד יכול להוות דבר נוסף שיעזור למשוך עובדים פוטנציאליים חדשים הודות להשפעות החיוביות של העיסוי על הגוף.

אחד היתרונות היותר משמעותיים ואף החשוב ביותר הוא שביעות הרצון של העובד, כאשר לעובדים יש אפשרות לקבל עיסוי במהלך שעות העבודה, הדבר נותן לו מוטיבציה להשקיע יותר במשימות שקיבל ולהתנדב לדברים נוספים, מעניק לו קצבת זמן שבה הוא יכול להתרענן ולשכוח מהמתחים והעומס, מגביר את נאמנותו לחברה מתוך הערכה ברצון של מנהלי החברה לשפר את התנאים במשרד ומגביר גם את תחושת השייכות בחברה, או במילים אחרות – עובד שניתנת לו האפשרות לקבל עיסוי במשרד שווה לעובד מרוצה, שמביא לחברה מצליחה.

טיפול רפואי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי