נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה מיקרובליינדינג?

עיניים

בטיפולי יופי ואסתטיקה מוכרת וידועה חשיבותם של טיפולי עיצוב גבות.

לגבות ישנן השפעה רבה על חזותן של הפנים, ולעיצוב גבות ישנו היכולת לשנות את מבנה הפנים, דבר הגורם לנשים רבות לעצב את גבותן.

אחת השיטות הפופולאריות כיום היא שיטת מיקרובליינדינג בשל הדיוק הרב שהיא משיגה.

 

אז איך זה עובד?

למעשה זוהי טכניקה לציור שערות המשוות מראה של גבה טבעית באופן ידני. לעור מוחדר פיגמנט באמצעות להב שאינו חשמלי, דבר המאפשר לבצע חיתוכים דקים בדיוק רב שנראים ממש כמו שערות גבה טבעיות. הפיגמנט מוחדר לחלקו העליון של העור וזאת בניגוד לקעקוע בו החומר מוחדר מתחת לעור ודבר זה גורם לכך שהפיגמנט דוהה מהר יותר מאשר שיטות קעקוע מסורתיות.

הטיפול בשיטת מיקרובליינדינג נמשך כשעה וחצי עד שלוש שעות, כאשר התוצר יכול להחזיק מספר חודשים עד כשלוש שנים. משך העמידות של תוצר הטיפול תלוי במאפייני העור של המטופלת ובאיכות הפיגמנט.

 

מה חשוב לבדוק לפני הטיפול?

כדאי להשקיע מחשבה ומחקר בטרם בוחרים מטפל. יש לזכור כי מדובר בהליך חודרני המערב החדרת פיגמנט לשכבת העור העליונה באמצעות מחט, ועלול לכלול תופעות לוואי כגון צבע שלא נספג, דילול שיער הגבות הטבעי או התפתחות דלקת. לכן יש לבדוק באיזו תעודה המטפל מחזיק, לוודא סביבה הגיינית וכן לוודא שהוא משתמש בכלים חד-פעמיים, ואם השימוש הוא בכלי רב-פעמי יש לוודא שהוא לא מכיל חלקים מפלסטיק ועשוי ממתכת שאינה מחלידה. כדאי לחפש אחר המלצות וחוות דעת ברשתות החברתיות, שכן בסופו של דבר מדובר בהוצאה לא מובטלת.

 

כמה יעלה טיפול?

המחיר משתנה כתלות בבעל המקצוע ובאורך הטיפול ומורכבותו, ונע בין 1000 ל- 2500 ש"ח.

 

למי הטיפול המתאים?

הטיפול במיקרובליידינג נפוץ בעיקר בקרב קליינטיות צעירות, שכן הגבות שלהן בדרך כלל בריאות יותר ולא פגומות במיוחד. מיקרובליידינג היא שיטה המעצבת את הגבה הקיימת בניגוד לשיטות אחרות הנותנות מענה לגבות דלילות וחסרות, ולכן מתאימה בעיקר לצעירות.

 

איפה כדאי ללמוד קורס מיקרובליידינג?

ישנה חשיבות רבה בבחירת המוסד בו לומדים קורס מיקרובליידינג. בית הספר למקצועות יופי ירין שחף מציע קורס מיקרובליידינג. הקורס נמשך שלושה חודשים וכולל 11 מפגשים ומקנה בסופו תעודת התמחות. הקורס משלב בין לימודי תיאוריה על שיטות קלאסיות וטכניקות עכשוויות לבין התנסות מעשית בליווי צמוד של מורה ותרגולים על לטקס דמוי עור ועל מודליסטיות. סגל ההוראה כולל את טובי המורים בתחום, ומקנה מקצועיות ויחס אישי לכל תלמיד ותלמידה. בתחילת הקורס תקבלו ערכה מאובזרת הכוללת את המוצרים הנדרשים לתרגול בשיעורים שיוכלו אף לשמש אתכן לאחר סיום הקורס בשוק העבודה. בנוסף לשיעורים בקורס, בית הספר מעניק לתלמידים ולתלמידות כלים למינוף הקריירה, כאשר בוגרי קורס המצטרפים  לפעילות התנדבותית למען הקהילה יקבלו 5 השתלמויות מקצועיות וכן 20 ימי צילום.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה