נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לעור הילד- חליפה מבד טבעי או סינטטי?

תחפוסות

ילדים תמיד גונבים את ההצגה וילדים בחליפות גונבים את ההצגה עוד יותר, במיוחד בחתונות. מצד שני, ילדים הם עדיין כאלה שאוהבים לרוץ, להשתולל

ועלולים להתלכלך.

אז מה עדיף בבחירת חליפות לילדים: חליפה מבד טבעי או סינטטי?

איזה כיף! הוזמנתם לחתונה של קרובים ואתם מתכננים להגיע יחד עם הילדים. רגע לפני שיוצאים לחפש להם חליפה קטנה שתשגע את הדודות, הנה כמה דברים לחשוב עליהם:

 

תקציב

חליפות הן לבוש מחויט ולכן יקרות יותר מבגדי יומיום. חליפות מבד טבעי יהיו עשויות מצמר, כותנה, פשתן או משי ולרוב יהיו יקרות יותר מחליפות מבד סינטטי. כדאי לקבוע מראש מה הסכום אותו תהיו מוכנים לשלם ורק אז לצאת לחנויות ולראות את טווחי המחירים. ייתכן ותצטרכו לבחור בחליפה מבד סינטטי- לא להיבהל! בדים סינטטים סובלים מדעות קדומות וסטיגמות של חוסר נוחות או גמישות אך כיום ישנם בדים סינטטים נהדרים, גמישים ונושמים. כדאי לבוא עם ראש פתוח. שימו לב שילדים בגיל צעיר גדלים מהר מאוד ולכן מומלץ לא לקנות חליפה יקרה במיוחד שתהיה קטנה על הילד תוך זמן קצר.

 

מזג האוויר

חתונת שישי בצהריים באוגוסט? בר מצווה בדצמבר בהרי ירושלים? ילדים צריכים אותנו, המבוגרים, כדי שנחליט בשבילם מה ללבוש ואחד הדברים הכי חשובים הוא להתחשב במזג האוויר כשבוחרים חליפות לילדים. חליפת צמר, למשל, נראית מחוייטת ואלגנטית אבל ממש לא תתאים לחתונה בחודשי הקיץ בתל אביב. חליפת פשתן, לעומת זאת, תיראה כפרית ומתוקה אך לא בטוח שתתאים לחודשי החורף בהרים הגבוהים. יש לנו ארץ קטנה אך מגוונת מבחינה טופוגרפית, כדאי להתחשב בכך.

 

פרקטיקה

הרבה מהבחירה תלויה בגיל הילד. ילד בעגלה, למשל, הוא לא ילד בן שנה, לא ילד בן 3 ולא ילד בן 13. ככל שהילד גדול יותר הוא זז יותר. ילד ששוכב בעגלה ירגיש נוח רק עם חליפה מבד נעים על הגוף כמו כותנה ולא, למשל, בד מחוספס מעט כמו פשתן או צמר. ילד בן 3 אמנם כבר עוממד ויכול "להשוויץ" בחליפה שלו אך גם מתלכלך יותר וזז יותר ולו תתאים חליפה מבדים גמישים ונמתחים ולא, למשל, מבדים עדינים כמו משי. ילד בן 13 הוא ילד בוגר יותר שיכול להבין את הסיטואציה ואפילו לרצות מעצמו "להתגנדר" בחליפה חגיגית במיוחד. ככל שהילד גדול יותר הוא גם יכול לתקשר את הנינוחות שלו בתוך החליפה, לדמות סיטואציות שונות ולבדוק עד כמה היא נוחה לו. כמו כן יש לברר מראש מה סגנון החתונה ומה הבדים שהחתן ילבש ולהתחשב גם בכך.

בשורה תחתונה: ילד שנוח לו הוא ילד שמציק פחות להוריו, בוכה פחות ונהנה יותר וזה מה שצריך לחשוב עליו כשבוחרים לו חליפה. וכמובן: ראש פתוח. לעומת הסטיגמות הידועות ישנם גם בדים טבעיים שלא כל כך נוחים ובד בבד בדים סינטטיים נוחים ונושמים. העיקר שיהיה במזל.

 

דוגמנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי