נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מוצרי ספיגה למבוגרים – איך לבחור מוצר איכותי?

חיתולים למבוגרים ראשית

כאשר מגיעים לגיל מבוגר, רווחת תופעת בריחת השתן.

התופעה קשורה להיחלשות שרירי הסוגרים או נזק שנגרם לעצבים השולטים בשלפוחית השתן.

התופעה הינה נפוצה, ויכולה להיגרם בעקבות לידות, או מחלות כגון טרשת נפוצה, פרקינסון, סוכרת וכדומה.

לשם התמודדות עם התופעה, מומלץ לרכוש מוצרי ספיגה לבריחת שתן.

 

מדוע לרכוש מוצרי ספיגה אונליין?

עבור נשים וגברים רבים הסובלים בבריחת שתן, מדובר בבעיה המקשה עליהם לנהל אורח חיים שגרתי. לעתים, מלווה בכך תחושה של בושה, כיוון שלעתים מלווה בכך לכלוך וריח לא נעים. עם זאת, יש לכך פתרון: מוצרי ספיגה למבוגרים יכולים לעזור לשמור על ההיגיינה ועל ריח טוב, ובכך להקל על ניהול אורח החיים היומיומי. ישנם מגוון מוצרי ספיגה המתאימים לרמות שונות של בעיות שליטה בסוגרים בגברים ובנשים. כעת נפרט על כל סוג, ונבהיר כיצד יודעים כי הוא איכותי:

 

  1. חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים מתאימים למבוגרים הסובלים מחוסר שליטה חמור בסוגרים. מבוגרים אלה בדרך כלל פחות עצמאיים בחיי היומיום. על כן, מומלץ לשלב את השימוש בחיתולים עם מיטות סיעודיות, המקלות על החלפה מהירה של החיתול ועל שמירה מרבית על ההיגיינה.

חיתול איכותי יהיה אלסטי, על מנת להקל על מעבר בין תנוחות. כמו כן, חיתולים הכוללים סרטי הדבקה רב-פעמיים יאפשרו שמירה טובה יותר של החיתול יציב וימנעו דליפות.

 

  1. תחתוני ספיגה למבוגרים

תחתוני ספיגה מיועדים למבוגרים פעילים הסובלים מאי שליטה מלאה על הסוגרים. התחתונים אינם כוללים מדבקות, ומיועדים לשימוש חד-פעמי. תחתון ספיגה איכותי לא יבלוט מתחת לבגדים, יכלול מרכז ספיגה מוגברת וייצמד לאזור המפשעה על מנת למנוע דליפות שתן. נוח יותר להשתמש בתחתוני ספיגה עם תפר בצידו, המאפשר פתיחה מהירה של התחתון לטובת החלפתו.

 

  1. פדים לבריחת שתן

פדים לבריחת שתן מיועדים למבוגרים בעלי מידת עצמאות גבוהה. ישנם פדים לבריחת שתן המיועדים למגוון רמות של ספיגה: ספיגה גבוהה, בינונית, קלה וקלה מאוד. פד איכותי לבריחת שתן יכיל פס דבק חזק שימנע מן הפד לזוז ממקומו על מנת לשמור על רמת היגיינה מיטבית.

 

דגשים לרכישת מוצרי ספיגה איכותיים

שימו לב כי ישנה התאמה של מוצר הספיגה שנבחר לגופו של המבוגר. יש למדוד את היקף המותניים ובכך לבחור את המידה הנכונה של החיתול או התחתון. כמו כן, שימו לב כי ישנם מוצרים נפרדים לגברים ולנשים, וכן מוצרים נפרדים המיועדים ליום, ללילה ואף לבריכת השחייה. עניין נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא יכולת מוצר הספיגה לנטרל ריחות לא נעימים, וכן היותו מותאם לעור הרגיש של האזור. הכי חשוב להרגיש נוח בעת לבישת מוצר הספיגה.

 

לסיכום

בריחת שתן היא תופעה נפוצה ממנה סובלים גברים ונשים מבוגרים. כדי לשמור על התנהלות יומיומית נוחה מומלץ להיעזר במוצרי ספיגה למבוגרים. היעזרו בכתבה זו על מנת לבחור את מוצרי הספיגה המתאימים ביותר.

חיתולים למבוגרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי