נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מיני מתיחת בטן – למי זה מתאים

ידיים

אם עדיין לא שמעתם על ניתוח מיני מתיחת בטן, הקשיבו טוב, הניתוח הזה יכול לשנות את מראה הבטן שלכם מבלי לגרום לצלקת משמעותית או לדרוש מכם זמן החלמה מוגזם. אז מה היא מיני מתיחת בטן ולמי היא מתאימה?
כל התשובות למטה.

 

מה זה בכלל מיני מתיחת בטן?

מיני מתיחת בטן הוא ניתוח קוסמטי שתורם למראה העור העודף בבטן ופונה לאותו קהל היעד של מתיחת בטן רגילה עם שינוי קטן. בעוד מתיחת בטן קלאסית מיועדת לאלה מאיתנו שיש להם כמות גדולה יחסית של עור עודף שמתפרש על שטח גדול יותר בגוף, מתיחת בטן מיני פונה לאנשים שהעור העודף שלהם הוא מצומצם ומרוכז יותר (בין אזור הטבור לאזור המפשעה).

 

למי זה לא מתאים?

מתיחת הבטן מיני, כפי שציינו בפסקה הראשונה מיועדת בעיקר למי שעודפי העור שלו מרוכזים במקומות המיועדים לסוג המתיחה הספציפי הזה. ישנם אלמנטים נוספים הנכנסים לתמונה, כמו:

  • היפרדות שרירי הבטן – דבר זה קורה בעיקר כתוצאה מהריון או עלייה מאסיבית במשקל, כאשר קיימת היפרדות של השרירים לא נוכל לבצע מיני מתיחת בטן.
  • הריונות עתידיים – הריון, כראוי, מביא איתו עלייה דרסטית במשקל ומתיחה של העור, מה שעלול להוביל אותנו לעודפי עור חדשים לאחר ביצוע הניתוח.
  • משקל גוף – הניתוח לא מומלץ למי מאיתנו שעדיין לא סיים את תהליך הירידה במשקל שלו, שכן שינוי במשקל בין אם לכיוון מעלה או מטה, עלול לשנות את תוצאות הניתוח באופן דרסטי.

 

כמה זה עולה?

מחיר של ניתוח קוסמטי, כמו מיני מתיחת בטן, משתנה מאוד בין מטופל למטופל. שכן ישנם פרמטרים אותם חובה על המנתח לבדוק טרם קביעת המחיר בהתאם להיקף הניתוח. עם זאת ננסה להעריך הערכה גסה לגבי מחירי ההליך, המחיר נע בין 20,000 שקלים ל 35,000 שקלים לניתוח מיני מתיחת בטן, בעוד מתיחת בטן מלאה תעלה למטופל בין 30,000 שקלים ל60,000 שקלים.

 

מהו היתרון של מיני מתיחת בטן?

מעבר להבדל הכמעט כפול במחיר ממתיחת בטן מלאה, ישנם יתרונות קוסמטיים בביצוע מיני מתיחת בטן אל מול מתיחת בטן מלאה. חתך הניתוח הוא קטן בהרבה מהחתך המתבצע במתיחת בטן מלאה, הטבור נשאר במקומו המקורי, זמן ההחלמה וההתאוששות קצרים יותר וזה רק על קצה המזלג.

 

לסיכום

ניתוח מיני מתיחת בטן, לעיתים יהיה עדיף בהרבה ממתיחת בטן מלאה אם התנאים לביצוע הניתוח כולם מתאימים במלואם, שהרי הניתוח ייעודי לאנשים הסובלים מעודפי עור מרוכזים באזורים מסוימים ועל כן הניתוח לא מומלץ לכולם. הניתוח עולה כמחצית מהניתוח המלא ומביא איתו יתרונות רבים כמו פחות צלקות בסוף התהליך, זמן התאוששות מהיר יותר, ושמירה על מבנה הבטן המקורי. לכן נמליץ להיוועץ ברופא המתמחה בסוגים השונים של מתיחות הבטן ואם ימליץ על מתיחת מיני? אנחנו הרבה יותר ממליצים לכם לקפוץ על ההזדמנות!

קרס

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי