נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרכז מקצועי לגמילה מסמים

מטופל

בני המשפחה שלכם לא מפסיקים להפציר בהם שתלכו לגמילה? אתם יודעים שהם צודקים ושאתם לא באמת שולטים במצב? במילים פשוטות ומאוד לא נעימות הצלחתם להגיד לעצמכם שאתם מכורים לסמים? עצרו רגע וזכרו: הכול בידיים שלכם ויש לכם מה לעשות בנידון.

 

איך זה קרה לכם?

עוד לפני שנדבר על גמילה מסמים ועל הסיכויים שלכם להצליח להתמודד עם העניין כמו שצריך, חשוב שתעצרו, ביחד עם אנשי מקצוע מובילים, ותנסו להבין איך יכול להיות שזה קרה לכם. ממש כפי שיש לא מעט סיבות שמובילות אנשים להתמכר לתרופות ולמשככי כאבים מסוגים שונים, כך קורה גם לגבי סמים. יש כמובן הבדל בין מי שמכור למריחואנה ובין מי שמכור לסמים הרבה יותר כבדים וקשים, אך מה שמשמעותי באמת זה להבין למה ואיך הגעתם למצב הזה. אם תצליחו לעבור את שתי השלבים הראשונים, כלומר את השלב שבו אתם מודים שיש לכם בעיה ואת שלב שבו אתם מבינים איך זה קרה, תוכלו להתקדם אל עבר הניצוח שלכם את ההתמכרות.

 

למה כדאי לפנות אל מרכז גמילה מקצועי?

מעטים הם האנשים שיצליחו להיגמל מסמים כבדים וקשים לבד. זה לא פשוט כי אתם נמצאים עדיין באותה סביבה, יש לכם את אותם הגירויים ולעשות שינוי בתוך מצב כזה זה אתגר מאוד גדול. לעומת זאת, אם תפנו אל מרכז גמילה שכולל גם אשפוז, הדברים ייראו אחרת. ראשית, מבחינה אובייקטיבית ופיזית יהיה לכם מאוד קשה להשיג את הסם שאליו אתם מכורים, עד כדי בלתי אפשרי. שנית, כמובן שתהיה לכם תמיכה של צוות מאוד מקצועי שילווה אתכם. בנוסף לכל אלה, כשפונים אל מרכז לגמילה מסמים העניין הוא שאנשי הצוות בונים לכם תכנית שמותאמת לכם באופן אישי. אין כאן התמודדות גנרית עם המצב, שכן לצוות הרפואי ברור שכל מטופל הוא עולם בפני עצמו. לכל אחד יש מניעים אחרים שהביאו אותו למצב, כל אחד מכור לסם אחר וכל אחד נמצא בשלב אחר של התמכרות. בנוסף, כמובן שלכל אחד יש גם אופי שונה ולכן יש חשיבות אדירה לבניית תכנית אישית שתתאים לכם באופן ספציפי.

 

מרכז גמילה מוכר ומקצועי

כעת כל מה שנותר לכם, רגע לפני שאתם הולכים לארוז תיק, זה לבחור לאיזה מרכז גמילה אתם רוצים לפנות. אולי לא הייתם מודעים לכך, אך האמת היא שבישראל יש מספר מרכזי גמילה טובים ומקצועיים ולכן יש טעם לבדוק תחילה את השטח. אם אתם כבר עושים את הצעד האמיץ זה ואם אתם הולכים להתמודד עם ההתמכרות שלכם ולנצח אותה, למה שלא תפנו אל מרכז הגמילה הכי טוב שיש? בדקו את כל הפרטים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם ותראו שהרבה יותר מהר ממה שחשבתם תצליחו להתמודד עם המצב ולצאת ממנו.

סיגריה ומזרק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי